Plus › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Fel adress från kund. Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 5 månader sedan av argit. Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Författare Inlägg 14 november, 2014 kl. 09:51 #102244 Runns.seDeltagare Om kunden uppger fel adress och paketet försvinner, ska kunden ändå betala fakturan eller vem har ansvaret? 14 november, 2014 kl. 10:28 #176884 argitDeltagare Så länge det inte är spårbart får avsändaren stå för kostnaden, du kan ju som avsändare inte garantera eller bevisa att paketet kommit fram. Författare Inlägg Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in