Plus Forum Övrigt Off-topic Hej då Bahnhof!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96377
    Caroline
    Deltagare

    Måste bara skriva av mig lite. Har idag sagt upp telefoni och internet hos Bahnhof och det känns riktigt, riktigt bra. Kan inte ens rabbla upp alla problem vi har haft. Det är så tråkigt med företag som inte ens försöker skaffa sig nöjda kunder utan bara suger ut dem och hoppas det funkar så länge som möjligt. Detta är verkligen ett företag som skulle passa på “den oseriösa siten” som har varit uppe för diskussion här på forumet.

    Så nu har jag gnällt lite och hoppas att andra tar det som en varning.

    #125951
    enat
    Deltagare

    Det där låter lite märkligt, rent generellt så vet jag många företagare som kör med Bahnhof och har aldrig haft några klagomål mot dom, synd att höra att du upplevt det tvärtom dock.

    #125971
    Caroline
    Deltagare

    Ja, om man gillar att betala för samma sak flera gånger om, om man tycker det är okej att få svar från kundtjänst efter 3+ veckor, att man ännu efter 4+ veckor inte fått felet tillrättat, om man tycker det är okej att betala för omflyttning av telefonnummer när det är de som har rört ihop det så visst- då är det säkert helt okej. För själva leveransen av bredband och telefoni är det inget problem med men när de tror att kunderna är så dumma att de inte kan räkna ut vad slutnotan blir så är det tack och hej.

    #126000
    Tissy
    Medlem

    Låter trist, verkar som om de är rätt snurriga.

    Men jag ska inte klaga då de glömt att fakturera mig internetavgiften under snart 1 år.
    Snäll som jag är har jag påminnt dem vid några tillfällen, men ändå ingen faktura. Så nu har jag slutat att klaga…(´´,)

    #126001
    Nicklas
    Deltagare

    Jag har haft problem med Bahnhof med, kundtjänsten är helt kass.

    .

    #126029
    Caroline
    Deltagare

    @Tissy 23205 wrote:

    Låter trist, verkar som om de är rätt snurriga.

    Men jag ska inte klaga då de glömt att fakturera mig internetavgiften under snart 1 år.
    Snäll som jag är har jag påminnt dem vid några tillfällen, men ändå ingen faktura. Så nu har jag slutat att klaga…(´´,)

    :) Då förstår jag att du är kund fortfarande! Tyvärr är det ju dock ett tecken på hur förfärligt dålig koll de har. Håller med Nicklas om kundservicen, fast “kass” är ju lindrigt uttryckt, skulle snarare säga obefintlig.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.