Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Hur gick #Ejul 2013?

Visar 10 inlägg - 11 till 20 (av 22 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #171440
    Pysselgumman
    Deltagare

    Jag har haft en ökning under december på runt 500%, jämfört med föregående år. Men så har jag förstås ett annat utgångsläge än er giganter :-) Men jag är sjukt nöjd med att det börjar snurra på så smått i butiken!

    #171443
    lenp
    Deltagare

    Perioden 1-19/12 har varit 84% upp gentemot 2012, sett till fakturerat värde. Antal ordrar upp med 178%. Har haft ett par storsäljare gentemot förra året som dock prismässigt ligger en del under vårt snittordervärde så därför har inte faktureringen stigit lika mycket.

    Mycket nöjd hittills, nu är ju frågan vad man ska göra under mellandagarna… har inte orkat tänka så långt än :)

    /L

    #171444
    MickeB
    Deltagare

    30% upp på både antal ordrar och intäkt 1-23 december jämfört med 2012.

    #171445
    Richie72
    Deltagare

    @Andreas 73410 wrote:

    Nystartade och beta-testar, men en hygglig försäljning trots att vi inte säljer julklappar.

    Men vad säljer du då?d

    #171446
    Henrik S
    Deltagare

    ordervolym: ca +70%
    ordervärde: över +100%

    #171449
    Ola
    Deltagare

    Vi har ju egentligen ingen julhandel men fuskat lite mer med tillfälliga varor i år med bra koppling till det vi gör, canvastavlor man själv kan skriva ut på och montera på kilram har varit en oväntat stor hit. Så vi har ökat nästan 50 % på Patroner. Mycket nöjda!

    #171451
    Andreas
    Deltagare

    @Richie72 73436 wrote:

    Men vad säljer du då?d

    Tyvärr vill jag ännu inte öppet meddela vad vi säljer, en pressrelease kommer att komma när vi har testat hela köp-flödet klart och är klara att öppna på allvar.

    Exempelvis har vi inte idag ännu fått styr på kassan där vi fakturerar i euro idag. Det är en riktig konverteringsdödare. Men vi valde att öppna trots det, bland annat logistiken vill man testa ordentligt före man drar igång större marknadsföringskampanjer.

    God jul! =)

    #171452
    Magnus
    Deltagare

    10-20 % plus i försäljningsvärde mot förra året.
    Hoppas att försäljningen blir bra under alla mellandagarna.

    #171459
    Rashid
    Deltagare

    Antalorder har ökat med 110% och omsättning har ökat med 108% jämfört med samma period förra året.

    #171461
    mephisto73
    Deltagare

    Vi säljer i vanlig ordning mindre inför julen, ungefär samma som förra året.

Visar 10 inlägg - 11 till 20 (av 22 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.