B2B mot kontoren är januari en månad med full rulle. Däremot har jag inte hämtat mig från depressionen som infann sig när jag var här inne i december och läste om era julhandelsframgångar.
Vår januari blev riktigt bra och vi ökade med 130% mot förra året. Men det var fortfarande deprimerande. Förutom det faktum att vi nu klarat alla banor på Left4Dead, det var kul
Måste säga att januari blev en helt ok månad faktiskt. I antal beställningar är jag riktigt imponerad, 112st. Det är imponerande om man sätter det i relation till december månad som hade 128st och november som hade 87st.
om man sammanfattar så blev jan ok för oss också. samma antal ordrar som förra året i Swecast, men till högre värde och ca 50% upp för GH. Dock är det kanske inte helt rättvisande då GH var väldigt ny föra januari eftersom vi startade i slutet på okt.
Januari var helt grymt för oss, bästa månaden någonsin som inte varit under julrush.
Antal ordrar:
Mycket av det är adwords, men vi har en hel del organisk ökning också. Vi såg i princip samma ökning efter förra julen också. Vi har kört hårt med adwords hela tiden, så ökningen är i princip mest för att våra kampanjer har blivit mer optimerade.