Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Kritik på www.lekoutlet.se

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 28 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95925
    oxelgren
    Deltagare

    Skulle vilja ha så mycket kritik, synpunkter, kreativa tankar m.m. som möjligt om butikens utformning. Butiken säljer leksaker och har egentligen som enda mål att vara billigast, om det är till någon hjälp i er hjälp :-).

    För övrigt ny på forumet.

    Andreas Oxelgren, LekOutlet – Leksaker till Outlet-priser

    #122035
    basse1985
    Deltagare

    Enda mål att vara billigast?
    Vad hände med leveranstid?support?kvalite?

    Inte alltid bäst att vara billigast..

    #122036
    basse1985
    Deltagare

    För att kommentera sidan:

    Varför har du olika mellanrum mellan länkarna som : startsida, varumärken,om oss, kontakta oss, villkor och info ?
    Ser inte bra ut.

    Har ni sänkt pris på alla era varor eller? Ser ett kryss över nästan alla produkters priser, och bredvid ett nytt billigare.
    Har ni någonsin haft de förkryssade priserna i webbhoppen?

    Gillar inte att man skickas till varukorgen när man klickar “köp”. Varukorgen finns ju på högersidan av en anledning. När jag klickar köp på en vara så vill jag kanske köpa varan som låg bredvid. Då måste jag klicka mig tillbaka igen…irriterande.

    #122037
    Erme
    Deltagare

    Hej!

    En sak du kan tänka på är att ändra din kontaktmejl till en innehållandes LekOutlet. En hotmailadress är mindre bra.

    Lycka till!

    #122038
    basse1985
    Deltagare

    Ja, glömde mailen.

    Ändra till

    kontakt@lekoutlet.se (för kunders frågor) och info@lekoutlet.se (för annat)

    En hotmailadress har knappt 90-talisterna längre ;)

    #122041
    Elina
    Deltagare

    I köpvillkoren fann jag en del tokigheter:
    Under faktura:Först skriver du att ni tar ut 19 SEK för faktura, sedan lite längre ner (under klarnas punkter) står det aviavgift om 5 SEK. Vilken är det som gäller?

    “LekOutlet samarbetar med Klarna AB när det gäller fakturabetalning. Vid fakturabelning genom Klarna AB tar LekOutlet ut en avgift på 19 kr per beställning.” Belning, vad är det?

    Under frakt och leverans: Du skriver om kostnad för outlöst paket, men vad är den kostnaden? Är det 50 SEK eller 250 SEK? Kunden vill alltid veta och det ska stå med om du använder dig av det.

    Under priser: Stavfel i beställnigstillfället

    Under Ångerrätt/Bytesrätt: Stavfel i distansförsäljninglsagen

    Under Personuppgifter: Stavfel i åtanganden

    #122043
    oxelgren
    Deltagare

    Tack för synpunkterna!

    -Uttryckte mig oklart. Huvudmålet är att vara billigast. Vi har inte som mål att ha de hetaste produkterna, största sortimentet osv.

    -Att det är ojämna mellanrum i det högerställda hade jag inte tänkt på innan, bra synpunkt.

    -De överstrukna priserna är ordinarie-priser. Är det olagligt att göra på det sättet?

    -Att man skickas till varukorgen är fel, ska ändras.

    -Mailadresser ska ändras inom sinom tid. Butiken är i en testperiod.

    -Stavfelen är åtgärdade.

    -Aviavgiften var något jag antog Klarna tog ut från kunden.

    -Vid outlöst paket. Att det inte står exakt pris beror på att det priset varierar.

    Andreas, http://www.lekoutlet.se

    #122044
    Croona
    Deltagare

    Överstrukna priser är inget nytt. Det är tom Bygghemma.se affärsidé:)

    #122045
    Elina
    Deltagare

    Det jag reagerade på var dock att det stod olika på de 2 ställena jag nämnde i mitt inlägg. Antingen är det en aviavgift på 19 SEK eller på 5 SEK. Det kan aldrig vara två olika avgifter för samma sak :)

    #122046
    oxelgren
    Deltagare

    -Prisfrågan har diskuterats, och vår tanke var väl att så länge det är ordinarie priser vi strukit över och inte hävdar att vi rear något så borde det vara ok.

    -Det är en text som jag tagit efter Klarnas rekommendation. Så Klarna tar inte ut någon egen avgift av kund så att säga?

    Andreas, LekOutlet

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 28 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.