Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Mobilskal & mobilfodral ska bort billigt (ca 3500st)

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102049
    bill
    Deltagare

    Har en hel hög med skal och fodral + annat som måste bort fort. de är till iphone, samsung och htc. Ca 3500 skal är det sammanlagt. Nedan kan du se exakt hur skalen är uppdelade

    Iphone 5
    214 fodral
    502 skal


    Iphone 4
    100 fodral
    416 skal


    Galaxy S5
    55 fodral


    Galaxy S4
    58 fodral
    92 skal


    Galaxy s3
    93 fodral
    324 skal


    Galaxy s3 mini
    23 fodral
    163 skal


    Galaxy s2
    61 fodral
    167 skal


    Htc One (M7)
    12 fodral
    32 skal


    Htc One X
    36 fodral
    106 skal


    Universal fodral (passar till många mobiler)
    80 fodral


    Totalt 2534 st



    Sedan har jag 3 stora kartonger fyllda med skal till de flesta modeller men främst till iphone 4 och iphone 5. I dessa kartonger finns ca 1000 skal av olika sorter, vanliga skal, olika länder, olika artister osv.

    Slänger också med en låda som väger ca 10-15 kg med en hel del skärmskydd och snygga mobilskalsförpackningar. Slänger också med ca 100 st iphone laddare. Även ett litet fotostudio kit ingår med lampor och stativ, för att enkelt ta bilder på skalen. Du får också med 4 stora hyllor för att förvara skalen.

    Jag vill endast ha 7kr per skal, eller högstbjudande.
    Pm:a mig om du är intresserad!

    #176080
    bill
    Deltagare

    Lite bilder

    #176081
    nobynator
    Deltagare

    @bill 79060 wrote:

    Lite bilder

    Du har PM….

    #176154
    bill
    Deltagare

    Sålde precis rubbet för 20k vilket jag tråkigt nog tycker är för lite, men men!

    Vad tycker ni? var det billigt eller bra? hade någon av er betalt mer för allt detta?

    intressant att veta :D

    #176158
    Ekraft
    Deltagare

    20k var bra betalt för det där, jag tycker du skall känna dig mycket nöjd. Är lite förvånad att du fick mer än 10k.

    #176231
    Danne-mann
    Deltagare

    Håller lite med Ekraft där.
    Varupartier brukar kunna gå billigt, men samtidigt rejält med pengar då utbudet på de området svänger fort och en viss färg kan bli “ute” snabbt.

    Men, troligen hade ingen av oss betalat mer efter som ingen av oss köpte det :p

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.