Har en fråga då jag är lite osäker på den, ifall en kund returnerar en vara som är sönder (kunden haft sönder) och nu vill kunden ha tillbaka varan, vem står för fraktkostnaden tillbaka till kunden, jag eller kunden?
Har en fråga då jag är lite osäker på den, ifall en kund returnerar en vara som är sönder (kunden haft sönder) och nu vill kunden ha tillbaka varan, vem står för fraktkostnaden tillbaka till kunden, jag eller kunden?
Rent spontant tycker jag kunden, utan att veta exakt.
Om kunden är ansvarig för skadan så är det kunden i mitt tycke.
Om du skickar in en vara för service och garantin avslås så är det i princip alltid kunden som står för kostnaderna som tex. undersökningskostnad, ev. reparation och frakt tillbaka.
Författare
Inlägg
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.