Ibland känns det som att man bara har uppförsbacke. Jobbar gratis, kompenserar för andras brister och klär skott för sånt man inte rår över men som ändå hamnar i ens eget knä.
Då är det skönt när man förstår att ens ansträngningar inte är helt förgäves.
Nedan taget ur tre mejl senaste dygnet:
1. Jag tackar dig för en fantastisk support! […….] Jag klandrar inte dig för att det gått som det har gjort. För övrigt måste jag säga att jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått från dej vid alla de tillfällen jag varit i kontakt med er och att du svarat på mail så fort.
2. Hej Tomas, en otrolig service, jag bugar och bockar. [……….] Ha en bra dag och återigen ett stort TACK.
3. … tack för en god service!
Kan väl tillägga att problem man stöter på till 95% handlar om logistik, eller snarare brist på logistik. (Obs, har inte med 3pl att göra i mitt fall snarare de som utför själva transporterna).
Visst är det lustigt att det man har minst kontroll över som e-handlare, logistik och betalningslösningar är det som kostar mest och genererar mest huvudbry och bekymmer:eek: