Tyvärr manuellt med mappar i e-posten idag vilket är ganska kasst. Funderar på att bygga in det i min backend istället så det blir lättare att kolla historik och så vidare.
Har tyvärr inget tips om program för att hantera detta. Vilken aspekt tänker du på? Vad behöver du?
Lundalogik har en version över Kontakt som heter Lime som är mycket bra på kundvård/CRM med full databaskoppling som kan passas ihop med alla ettor och nollor.
Jag skulle byggt ett själv då. Min tanke är att man kör alla reklamationer, byten och ångerköp via ett formulär där man får ange ordernummer och allting. Sedan sker all hantering via en webbsida som gör att man aldrig tappar bort mail eller konversationer.
Sedan kan man markera ärenden som lösta eller skicka dem till en kategori såsom “väntar på produkter”, “väntar på kundsvar” osv och således ha stenkoll.
Men just nu kör jag mappsystemet i mailen
Lundalogik verkar intressant. Ska kolla på det också. Här hittar man info om det:
vi har en inbyggt retur/bytesfunkton, dock använder den mail för att rapportera till ekonomiansvarig kontoinformation så man enkelt kan betala tillbaka pengar. Jag vill inte spara kontoinfo i våra databaser, därav denna hantering.
Författare
Inlägg
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.