Är det någom som kan hjälpa mig att reda ut det hät med TA-system och frakter.
Finnes:
-Woocommerce butik, skickar mest DHL Home Delivery
-Prestashop butik, skickar mest Postnord varubrev/DHL servicepoint
-Fraktavtal igenom Ehandel
-Etikettskrivare Intermec PC43
I dagsläget skriver vi ut på A4 etiketter, har nu köpt en etikettskrivare och börjar fundera på att automatisera, lite tröttsamt med att klippa och klistra.
Problem började när jag försökte få etiketterskrivaren att fungera ihop med DHL multishipping och Pacsoft, får det inte att fungera ordentligt.
Sedan började jag fundera på ett TA-system som kanske skulle kunna underlätta det hela, men då började det bli ordentligt rörigt!
Svårt att få en översikt på hur ett TA system fungerar, vad det kostar och var man ska vända sig.
Vi skickar inte mer än ett 10 tal sändningar i veckan så det kan inte kosta allt för mkt.