Plus › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Tar Klarna betalt fakturor som inte godkänns? Detta ämne har 7 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 8 månader sedan av flennstrom. Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt) Författare Inlägg 4 augusti, 2012 kl. 19:49 #98560 Anton ADeltagare Som frågan lyder. Har nämligen haft en del spambeställningar… 4 augusti, 2012 kl. 21:09 #149871 DanDeltagare Nej endast aktiverade fakturor för mig iaf 4 augusti, 2012 kl. 21:17 #149872 Anton ADeltagare @Dan 49508 wrote: Nej endast aktiverade fakturor för mig iaf Tack för svar! 13 augusti, 2012 kl. 06:53 #150238 flennstromDeltagare Ja det stämmer som Dan skriver. Vi på Klarna tar naturligtvis inte betalt för fakturor som inte aktiveras. 2 oktober, 2012 kl. 16:18 #153057 freddanDeltagare Bra att ni inte tar betalt för fakturor som inte aktiveras. Men hur är det med fakturor som jag har aktiverat och där kunden sedan har returnerat hela ordern? Betalar jag då alla avgifter eller hur är det? 2 oktober, 2012 kl. 18:56 #153073 MajsanDeltagare Så brukar de vara, dvs att man får betala deras avgifter. Är det dessutom en sen retur så får du även betala en extra avgift för det 3 oktober, 2012 kl. 05:56 #153086 NicklasDeltagare @Majsan 53070 wrote: Så brukar de vara, dvs att man får betala deras avgifter. Är det dessutom en sen retur så får du även betala en extra avgift för det Och ändå så håller de pengarna i 20+ dagar. 3 oktober, 2012 kl. 11:23 #153102 flennstromDeltagare @freddan 53054 wrote: Men hur är det med fakturor som jag har aktiverat och där kunden sedan har returnerat hela ordern? Betalar jag då alla avgifter eller hur är det? Ja, de transaktionerna tar vi betalt för. Författare Inlägg Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in