Den kommer såklart säkert utvecklas och för små hobbyhandlare blir det säkert super. Följer det med spänning, även om jag själv inte skulle använda tjänsten i dag. Det fantastiska är alltså att hobbyhandlare kan komma igång på 2 min och gratis
“Hylla den som hyllas bör” är ett bra talesätt. Tyvärr så blir det en jäkla massa unisona hyllningskörer utan eftertanke så fort ett gäng hungriga unga (oftast) grabbar sjösätter något.
I min värld är det rubbat att “lansera” en “lösning” när den inte ens är halvfärdig.
Klart att målgruppen tror att dom inte behöver en funktion när dom har noll erfarenhet av e-handel eller driva företag.
Jag älskar enkelhet, men för att kunna bygga en framtida marknad så är det ett måste med bra funktioner. Kan man inte växa från att sälja en produkt i veckan till 10st eller 100st så kommer dessa personer välja en annan lösning efter dom växt lite.
@Björn 44293 wrote:
Hela grejen är ju att den är enkel och inte har massa funktioner som 99% av deras målgrupp inte behöver.