Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Tips på ett bra ärendehanteringssystem?

Visar 9 inlägg - 11 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #160831
    bslask
    Deltagare

    Slår också ett slag för Zendesk. Extremt enkelt att köra igång med. Dom har även en grymt bra mobil-app som man kan hantera inkomna ärenden i.

    Macro funktionen där man kan förprogrammera standardsvar sparar mycket tid ifall man får in samma typ av fråga många gånger, ex:

    * Kund saknar faktura
    * Frågor från kunden om hur denne ska returnera/reklamera

    Sen anser jag att det är väldigt prisvärt, för några hundralappar/år får man ett kraftfullt ärendehanteringssystem. Går sen att bygga på med chat & telefonfunktion.

    #160833
    AndersEkman
    Deltagare

    Zendesk är nog det absolut bästa systemet för kundtjänst.

    Letar du efter ett gratis alternativ så är Freshdesk det bästa valet enligt mig. En ganska ny aktör, men de har en väldigt bra produkt och utvecklas snabbt.

    Kayako måste även nämnas i sammanhanget, mest för möjligheten att kunna hosta deras lösning själv, om du är lite mer teknikintresserad! Däremot så skulle jag definitivt rekommendera Zendesk eller Freshdesk i första hand.

    #160958
    Erlon
    Deltagare

    Ni som använder engelskspråkiga ärendehanteringssystem:

    Har ni upplevt några kundproblem med att det inte finns tillgängligt på svenska?

    #160981
    AnnaW
    Deltagare

    Använder Harvest tycker den har allt man behöver. Finns bra tillägg också. https://www.getharvest.com/add-ons

    #160995
    nordicwebteam
    Deltagare

    @Erlon 80916 wrote:

    Ni som använder engelskspråkiga ärendehanteringssystem:

    Har ni upplevt några kundproblem med att det inte finns tillgängligt på svenska?

    Zendesk har fungerat fint just för Svenska. Men det är lite dyrt om man ska ha 2 språk samtidigt tycker jag.

    @AnnaW 80929 wrote:

    Använder Harvest tycker den har allt man behöver. Finns bra tillägg också. https://www.getharvest.com/add-ons

    Har kikar lite på harvest då jag kollar på nytt system för hela företaget (PSA). Finns det ärendehantering där eller kör du någon addon för det? Ex addon med zendesk.

    #161039
    fr1ppe
    Deltagare

    Har också kikat på olika alternativ när det gäller smidigare hantering för kundtjänst och Zendesk verkar helt klart bra. Skall ta och testa detta.

    #161049
    Frejon
    Deltagare

    Har använt Groove i några månader nu och det fungerar utmärkt för vår del. Lätt att komma igång med, bra struktur och smarta funktioner utan att krångla till det.

    https://www.groovehq.com/

    #161103
    Mikkel79
    Deltagare

    Vi har benyttet Desk.com i lang tid, men vurderer sterkt å bytte til Zendesk som har integrasjon med Magento. Er det noen andre som har tatt det byttet? Da vi gjerne skulle ha importert alle support casene fra Desk.com og inn i Zendesk.

    #183084
    MarcusL
    Deltagare

    Jag vill passa på att slå ett slag för Freshdesk som nu används av över 80.000 bolag globalt. Vi är exklusiva partners med Freshdesk i Norden och kan hjälpa till med allting som rör systemet. Jag svarar gärna på era frågor!

    I korthet är systemet snabbt, användarvänligt, mycket konkurenskraftigt prissatt. Dessutom tillkommer ständigt ny funktionalitet både i Freshdesk och deras övriga produkter för CRM, chatt, kundrecensioner, etc

Visar 9 inlägg - 11 till 19 (av 19 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.