Forumsvar skapade

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    123ink.se
    Deltagare

@Effell 82924 wrote:

Hej!

Har fått ta över en skrivare (Canon PC-D340) som var i det närmaste tom på toner. Jag hittade något som heter 123ink.se (enl. dem själva nya i Sverige, stora i europa), och jag funderar på om man vågar beställa deras eget märke på toner.

Någon som har erfarenhet av denna leverantör och/eller vet vad som kan gå fel med budget-toner i en laser?

Jag har aldrig haft laserskrivare själv innan, sÃ¥ jag är ganska nollställd. Priset är viktigt, dÃ¥ det inte finns sÃ¥ mycket svängrum, men är ju inte intresserade av att bli lurade för det…

Här är en länk till canon originaltoner och deras budgetkopia:
    https://www.123ink.se/Tonerkassetter/Canon/Valj-skrivarmodell/Canon-PC/PC-D-340-p4397.html

Tacksam för hjälp

Mvh

Frans

Hej Effell.
    Såg ditt tidigare inlägg.
    Jag kan berätta lite om vårt märke, vi tillverkar allt i vår egna fabrik och provtrycker alla våra nya produkter, och vi ger 100% garanti om det skulle förekomma att någon av dessa tronerna är defekta.våran garanti för varumärket 123ink varar i 3år.

Vi levererar via posten Mypack eller företagspaket för 49kr oavsett storlek.och posten garanterar 24 timmars leveranstid men det kan förekomma fel i transporten.

Med vänliga hälsningar
    Thomas Westermark
    info@123ink.se
    08 550 04 123

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)