Forumsvar skapade

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #168244
    alexwonder
    Deltagare

    Får hoppas att de häver kontogränserna inom kort.

    Tydligen visade det sig, efter en hel del “eeh, jag ska kolla.. eeh” osv i oändlighet, att det bankutdrag jag fotat av inte visade hela pappret.

    Så kan vara bra att fota av hela räkningen från kant till kant som addressbevis.

    Tack för era svar dock.

    Till deras fördel kan sägas att det gick fort att komma fram på telefon i alla fall.

    #168243
    alexwonder
    Deltagare

    Jag ringde och fick mer eller mindre ett ett goddag yxskaft till svar.

    Inget ont om personen i fråga, men kunnig var denne inte.

    “Eeh, jag ska kolla med en kollega.. eeh”

    Jag blev i stort sett tvungen att felsöka själv med kundtjänsten på tråden.

    Inte särskilt förtroendeingivande.

    Har de ingen inskolning av sin personal?

    #168208
    alexwonder
    Deltagare

    Ja, inget svar från dem dock.. :(

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)