Forumsvar skapade

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #180193
    AlfredUdd
    Deltagare

    Låter helt klart som något gått lite galet här, inte bra!

    När du som handlare på Fyndiq märker att någonting inte verkar ha gått helt rätt till så kan du alltid kontakta vår handlarsupport.

    Vårt jobb är att hjälpa dig som handlare i stora som små frågor. Det kan gälla allt från tekniska integrationsfrågor till just ett kundtjänstärende som du anser blivit felhanterat. Du når oss på handlare@fyndiq.se eller på 0771-707010, bara maila eller plinga så hjälper vi dig pronto :)

    Trevlig kväll / Rikard – Head of Merchant Relations

    #179901
    AlfredUdd
    Deltagare

    Hej allesammans!

    Ibland blir det fel och i detta första nämnda ärende så var vi helt enkelt inte tillräckligt snabba i kommunikationen mellan våra avdelningar samtidigt som vi uttryckte oss otydligt i dialogen med dig @merattidtyd. Feedback mottagen, behövliga förändringar är gjorda och ärendet är uppklarat!

    Vår kundtjänst försöker alltid lösa ärenden på snabbast och bästa möjliga sätt för både er butiker som säljer på Fyndiq och för konsumenter. Är det så att ni som säljer på Fyndiq känner att det är ett ärende som inte hanterats hundraprocentigt (som i detta fall) eller att ni har några andra frågor som rör er försäljning hos oss så är ni alltid välkommen att kontakta vår handlarsupport. Vårt jobb är att stötta er i alla typer av frågor som rör er försäljning hos oss.

    Det kan tex gälla:
    – Hur kan jag på bästa sätt integrera min butik mot Fyndiq.
    – Tips på hur man kan öka sin försäljning.
    – Frågor & funderingar kring utbetalningar, produkter, ja allt möjligt!

    Och även om du inte säljer på Fyndiq @Jouni_h, så vill ju vi självklart att ditt ärende ska lösas så fort som möjligt. Det är därför självklart helt ok om du hör av dig till oss på handlarsupporten om ditt specifika ärende, så ska vi se hur vi kan hjälpa dig vidare!

    Ni når oss på 0771-70 70 10 eller via mail: handlare@fyndiq.se.

    Allt gott!

    Rikard Andersson Head of Merchant Relations Fyndiq

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)