Forumsvar skapade

Visar 10 inlägg - 1,261 till 1,270 (av 1,271 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #130333
    Anton A
    Deltagare

    @basse1985 27967 wrote:

    Alla dina likes från fiverr.com behöver inte vara riktiga människor. Det finns skapade profiler på facebook som är skapade av en och samma person. Sedan säljer denna person likes från dessa fake-profiler och tjänar pengar.

    Frågan är också hur det skulle hjälpa dig…ingen av dessa personer köper något av dig. Det ser bara ut som att din sida är gillad av många…vilket den egentligen inte är.

    Jag tycker det ser dåligt ut.

    Men annars tycker jag du gör ett bra jobb! Detta kommer säkertligen gå bra för dig!
    Sidan ser dessutom bra ut

    Kommer rensa bort all! Tack för din feedback! :)

    #130330
    Anton A
    Deltagare

    @Per Nilsson 27969 wrote:

    Precis vad jag också tänkte. Varför bemöda sig att skaffa falska “likes” till sin sida? Det ser ju bara knäppt ut. Kollar man på “användarna” så ser man direkt att det är fake-konton.

    Hellre få men äkta gillare än en massa låtsas-bös.

    Ska rensa bort alla :) Tack för er feedback! :)

    #130329
    Anton A
    Deltagare

    @lunarmys 27968 wrote:

    Ett tips är att inte sälja produkter som är varumärkesskyddade eller copyright-skyddade, t ex http://www.skinza.se/iphone-4/alla-skal-och-fodral/steve-jobs-skal-3
    (min gissning är att du inte fått tillstånd från Time för att använda del av deras omslag eller logo)

    Är det bara jag som inte ser några bilder på produkterna på t ex http://www.skinza.se/iphone-4 ?

    Kommer att ta bort det! Det gick lite fort när det kom upp! :)
    Någon som däremot borde lära sig en rejäl läxa är: http://iphoneskal.nu/ samt många andra sajter som te.x. säljer skal med Apples logga på…

    #130299
    Anton A
    Deltagare

    @debaser 27871 wrote:

    för att förtydliga tidigare talare så måste “gratis” innebära “utan motprestation” ungefär. Kunden måste lägga en beställning vilket alltså innebär en kostnad, och därmed är det inte gratis att få ett skal även om skalet i sig råkar kosta 0:-.

    Har ändrat det hela nu så att det står “på köpet”. Sedan kommer jag slopa prisgarantin också :)

    #130298
    Anton A
    Deltagare

    @basse1985 27860 wrote:

    Jag tycker att den ser bra ut.

    Som sagt, fler produkter med bättre marginal på vore bra.

    Tänk på att kriga om pris är inte alltid det bästa. Satsa på att ha bra kundtjänst, var trovärdig och erbjud många betallösningar så säljer du ändå.

    Edit: Vad är de för folk som gillar din facebooksida?…. är de riktiga människor?

    Marginalen är redan nu tillräckligt bra. Som betallösning använder jag mig utav Auriga och PayPal. Jag håller också på att ingå i ett avtal med Klarna, för att få tillgång till deras tjänster. Kundtjänst, absolut. Svarar på mail så fort jag får dem! Sedan så tycker jag det är intressant med det hela Live-chatkonceptet. Just nu använder jag mig utav en begränsad gratisversion från Olark. Deras billigaste plan kostar 17dollar i månaden. Finns det någon annan tjänst ni rekommenderar? :)

    Yes det är riktiga människor, dock så använde jag mig utav fiverr.com (liknande 50lappen.se) för att få hjälp att skaffa likes. Jag ska dock försöka ändra så att man inte ser ansikterna på de som gillar…

    #130294
    Anton A
    Deltagare

    @debaser 27872 wrote:

    å du, varför kör du inte loggan med blommor som du har på er facebooksite? otroligt mycket snyggare & fräschare än den du använder på sajten in my opinion.

    Tänker du på följande? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=154346981249962&set=pu.154346851249975&type=1&theater

    #130206
    Anton A
    Deltagare

    @hansanders 27827 wrote:

    “På köpet utan kostnad” kanske…

    Jag kör på det! Tack! :)
    Annars designmässigt, är det något som kan fixas?

    #130205
    Anton A
    Deltagare

    @Parvelito 27826 wrote:

    Marknadsdomstolen har i tidigare fall dömt ut viten på upp till 500.000kr vid sådana påståenden. Det blir många skal att sälja för att betala en sådan böteslapp.

    Oj, det är nog bäst att ändra ändå ;)

    #130204
    Anton A
    Deltagare

    @Parvelito 27817 wrote:

    Fundera ett varv över hur smart det är att erbjuda prisgaranti… I mina ögon är det samma sak som att be kunderna börja leta reda på andra butiker och då finns ju risken att de hittar något snyggare eller billigare där och köper där istället. Spontant så är du dessutom inte särskilt billig, och vad är det du ger prisgaranti för? Ett skal vilket som helst, ett med samma mönster eller ett med ungefär samma mönster? Världen är full av jobbiga konsumenter som har tid att ta flera timmar i anspråk av din tid för att de skall få köpa ett silikonskal av dig för 28kr – 10% eftersom Parvelito säljer dem för det priset :-)

    Kika lite på språk och vad du faktiskt skriver också. Silikonskal i vad du anger hårdplast med rubriken silikonFODRAL blir svårt att få grepp om för kunden.

    Tack för din feedback! Jag gör så att jag slopar prisgarantin :)

    #130201
    Anton A
    Deltagare

    @Plastskivor 27820 wrote:

    Du erbjuder gratis skyddsfilm. Men det går inte att genomföra en beställning utan att frakt kostar. Då får du inte kalla det för “gratis”.

    Själva skyddsfilmen är ju gratis, så varför skulle jag inte få säga att den är gratis? ;)

Visar 10 inlägg - 1,261 till 1,270 (av 1,271 totalt)