Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
26 januari, 2017 kl. 18:45 #183181
DanielN
DeltagareStort tack för att du tog dig tid att besvara på mina frågor!
11 september, 2013 kl. 07:40 #167674DanielN
DeltagareGillar Fyndiqs ide som företag men är lite allergisk mot sådana här meddelanden och sättet som man ändrar villkoren på. Det handlar om att tjäna pengar punkt slut. Man behöver inte försköna det på ett forum för ehandlare där alla vet hur det funkar.
24 april, 2013 kl. 07:55 #163215DanielN
DeltagareTack Fredrik och Jonny! Nu har jag alla siffror jag behöver.
Nedan är länken till DIBS-rapporten. Skriver ut den ifall nÃ¥gon annan kanske letar…http://www.dibspayment.com/files/files/General/DIBS%20Ehandelsindex_2012.pdf
23 april, 2013 kl. 13:58 #163185DanielN
DeltagareTack, får googla lite!
@mavraj 63823 wrote:
Jag vet att DIBS har en egen rapport, likasÃ¥ Posten. Dock är jag inte säker pÃ¥ vad DIBS rapport heter men Posten kallar sin för ”e-handelsbarometern”, tror jag. Dessa rapporter kan mycket väl nämna det du undrar över. Lycka till!
Skickat från min iPhone, via Tapatalk
11 april, 2013 kl. 14:58 #162707DanielN
DeltagareTack för era utförliga svar! Det var just sådana dolda kostnader som man inte kanske tänker på i första hand som jag jag var ute efter. Det blir alltid mer än man tror. Tar gärna emot fler tips från andra e-handlare om ni tycker att det saknas något.
10 december, 2012 kl. 11:44 #156909DanielN
DeltagareTack för tipset Dan! Ni andra som läser, skriv gärna också något som ni tror skulle hjälpa er.
9 december, 2012 kl. 18:18 #156874DanielN
DeltagareDet var exakt det jag menade Conny. Mitt syfte är att ta reda om det finns något hinder/problem som ehandlare upplever. Det kan vara allt från hanteringen av produktlistor från olika leverantörer till att öka konverteringen eller kanske snittordern. Jag har själv tänkt på ett par saker men jag tror att de som har flera år i branschen sitter på ännu mera kunskap och kanske idéer på vad som kan förbättras.
-
FörfattareInlägg