Forumsvar skapade

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #178422
    elefant
    Deltagare

    Hej!

    Vilkas levererar en komplett butik för våra behov med en i vår mening fantastisk support som är lyhörd och kunnig. Har bara positiva erfarenheter av att samarbeta med dem!

    #176674
    elefant
    Deltagare

    @Norkus 79801 wrote:

    Vad gör man då om det inte är ens egna saker vem fakturerar man då för att man skickar iväg det igen? och till vem skickar man?

    Just dessa frågor som vi brottas med, känns som det ska bli spännande att förhoppningsvis lösa detta på ett bra sätt.

    #176670
    elefant
    Deltagare

    Hej Runns.se

    Just detta med att spara och delge sig av beställningsinfo bör ju i en perfekt värld vara självklart, men just nu känns det som att hoppas pÃ¥ för mycket … Tungt just nu här pÃ¥ dÃ¥rskap.se (som revisorn kallar det :)

    #176667
    elefant
    Deltagare

    Hej Norkus

    Tack för ert svar :)

    I efterhand sÃ¥ kan vi se att ert rÃ¥d hade varit att föredra. Kan nu endast hoppas att kunden Ã¥terkommer med beställningsnummer som faktiskt kommer frÃ¥n vÃ¥rt system eller annan info som löser detta! Som det ser ut nu sÃ¥ är det blixterbÃ¥lltyst frÃ¥n den förväntade kunden :( Att inte ge oss information som vi frÃ¥gar efter ger en konstig känsla! Vill ju inte heller ta emot en retur som inte ska till oss, och sedan ta kontakt med en ”kund” som redan tidigare är svÃ¥r att kommunicera med …

    #167790
    elefant
    Deltagare

    Att vissa ServicePoints inte tar emot paket som går under begreppet XXL hade vi en del problem med för några år sedan, men nu har vi riktigt bra koll på detta. Så fort vi har paket med större mått än 45 x 42 x 30 cm anger vi kundens postnummer på följande URL: DHL | Servicepoint Locator Här ser vi direkt om en ServicePoint inte tar emot XXL paket och kan då ange alternativ i Multishipping. Vi skickar sedan e-post till mottagaren och informerar om orsaken att leverans sker just till den valda ServicePointen. Oftast har kunden förståelse :)

    #141054
    elefant
    Deltagare

    Världsrekord frÃ¥n det ”kära” Postverket, tjänsten fungerar igen :) Kan väll inte bero pÃ¥ att man skickade in ett ganska uppgivet mail …

    #141051
    elefant
    Deltagare

    Nu är det driftstörningar i tjänsten igen! Anger korrekta postnummer och det kommer upp varningsinfo ”Ogiltigt postnummer”! Hur kan Posten tillhandahÃ¥lla en sÃ¥ undermÃ¥lig bokningstjänst!?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)