Detta med att Kunder som fÃ¥tt sina beställningar som varubrev i sin postbox enligt skanningshistoriken – men kontaktar oss och säger att de inte fÃ¥tt brevet – det har vi drabbats av flera gÃ¥nger. När man kontaktar Postnords kundtjänst beklagar de det inträffade men kan inte göra nÃ¥got dÃ¥ det inte är nÃ¥gon leverans garanti pÃ¥ varubrev. DÃ¥ vi inte kan bevisa att kunden fÃ¥tt leveransen sÃ¥ fÃ¥r vi skicka ny produkt eller Ã¥terbetala pengarna för varan. Enligt en brevbärare vi pratat med är enda möjligheten att brevbäraren lagt brevet i fel postbox eller att brevbäraren stulit brevet. Även om det är väldigt fÃ¥ gÃ¥nger detta händer känns det helt fel att ersätta kunden när det har bekräftats med brevbärarens mobil skanner att det har kommit till kundens postbox.