Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
8 februari, 2017 kl. 07:53 #183238
nobynator
DeltagareGillar inte att man kommer till sidan utan att se ett enda verktyg utan en massa text, trodde först att jag kommit till en blogg när jag såg all text.
Produktvyn under kategorierna är också rätt tråkig!
Jag hade nog anlitat någon som kan designa en hemsida, kostar inte så mycket och ska du sälja verktyg är det nog en smart investering.
27 januari, 2017 kl. 13:02 #183184nobynator
DeltagareSpelar ingen roll skulle jag säga vem som gör reklamationen men en sak är säker att ni inte bör skicka paketet utomlands ifall köparen beställt från början inom Sverige.
8 januari, 2017 kl. 00:42 #183057nobynator
DeltagareSportamore hade detta erbjudande under julaftonhelgen i Stockholm, fraktpriset var endast 29kr för kunden och Bring levererade paketet. Men det bästa av allt var nog smset man fick där man kunde få en ca tid som leveransen skulle ske samt att man kunde se vart Bring bilen var på en karta och hur många leveranser låg före en. Man önskar att man kunde erbjuda detta själv men där snackar vi antagligen om en massa volym!
13 oktober, 2016 kl. 11:41 #182605nobynator
DeltagareJag har inget riktigt svar på din fråga förutom att jag precis kikat på starweb och förstår mig inte hur man kan betala 1000kr/mån för den tjänsten! :confused:
16 juni, 2016 kl. 19:08 #181806nobynator
DeltagareJag har redan tagit bort flera hundra produkter, har kanske 20 kvar, kommer inte fortästta med fyndiq, för stora omkostnader.
28 februari, 2016 kl. 18:46 #180945nobynator
DeltagareJag har samma problem, ligger hos loopia och nästan alla mail som går till hotmail/live hamnar i skräkorgen hos mottagaren. Har även testat med SPF records men noll förbättring.
15 januari, 2016 kl. 19:36 #180464nobynator
DeltagareTa bild på ett par nya tofflor och det paret de returnerat och tala om att en ångrad produkt ska vara i samma skick som när den skickades ut och att deras retur inte är det och visa dem båda bilderna och att du därför nekar deras retur.
7 januari, 2016 kl. 16:05 #180334nobynator
DeltagareIntresserad, mer info via PM.
22 december, 2015 kl. 14:01 #180205nobynator
DeltagareNu har jag mailat er på handlarsupport, väntar med spänning ifall ni har ett bra svar samt lösning på erat agerande.
10 december, 2015 kl. 10:40 #180072nobynator
DeltagareBeställde därifrån, funkade klockrent, nästa dag leverans och allt i sin ordning, vart lite dyrare än arox pga. frakten men när man slipper leveransstrul så är det helt OK.
-
FörfattareInlägg