Forumsvar skapade

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #124159
    Uzume
    Medlem

    Allvarligt! Jag har INTE gjort fel och det är INTE Specters fel!
    Som jag skrev får jag skylla mig själv.

    Och ja, jag mejlade och skrev att brevet var på väg. Dagen efter fick jag ändå en faktura på ytterligare 3 månader. Men jag misstänker att mitt brev kom fram i rätt tid – posten brukar inte behöva en vecka på sig för att leverera. Tilläggas kan att jag har kontakt med en och samma person på Specter – fakturor, uppsägning osv.

    Men min poäng var att det inte borde ta en hel månad att få ett bekräftelsemejl på att dom mottagit uppsägningen – det är riktigt dåligt!

    #122064
    Uzume
    Medlem

    Tack alla, då har jag fattat rätt.

    #121119
    Uzume
    Medlem

    Trodde väl det! :)
    Tack tack! Alltid trevligt att få veta att man gör rätt…

    #121033
    Uzume
    Medlem

    @Tigern 17620 wrote:

    Du borde ha något script som känner av vilken region man kommer ifrån och visa sidan med rätt språk och valuta direkt. Nu fick jag gå till högerkolumnen (lätt att missa) och där välja svenska…
    Jag tror många blir misstänksamma när man möts av engelsk text.

    Lite för överarbetade ikoner för min smak, skulle nog tjäna på att tonas ner lite.

    Vi valde engelska som standardspråk eftersom vi riktar oss till hela världen – vi har prövat med olika alternativ för att få folk att fort se (och fatta) att de kan byta till valfritt språk till höger (flaggor, pilar och annat) men det blev bara mer förvirrande…
    Sedan så undrar jag vad du menar med överarbetade ikoner – kan du utveckla lite? :confused:

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)