Plus Forum E-handelsforumet Betalsystem hjälp med paypal

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104318
    eyezone
    Deltagare

    hej jag skulle behöva ha lite hjälp med hur man får i gång kortköp via paypal
    på min hemsida så ser det ut så här (se bifogad fil)

    jag har skapat ett företagskonto på paypal och får upp följande ruta (se bifogad bild) och jag vet inte hur jag ska gå vidare för att få allt att fungera då jag aldrig har hålt på med detta innan så jag vore väldigt tacksam för hjälp

    #184101
    Stefan72
    Deltagare

    vad är det som är oklart? Du måste ju i slutändan ha nåt kunden kan klicka på och betala på din hemsida och det är det dom vill veta hur du vill lösa det.

    #184174
    eyezone
    Deltagare

    det har jag redan
    kunden kan välja vilket paket dom vill köpa i listan och när man klickar på aktivera så skickas man vidare till paypal och kunden får uppge alla sina uppgifter

    det jag inte förstår är hur jag då går vidare med guiden
    vilka alternativ jag ska välja för att få det till att fungera

    #184176
    Stefan72
    Deltagare

    Då handlar det nog om två olika lösningar, det du har verkar vara nåt val i din webshop så att det fungerar den vägen men det Paypal vill ha är ju antagligen en annan lösning.
    Du får nog ta kontakt med Paypal och reda ut det.

    #184238
    dannesand
    Deltagare

    Vad kör du i för system?

    #184269
    wtorsler
    Medlem

    Tjena!

    Som Danne skriver ovan så vore det toppen om du kunde säga vilken platform/lösning du har för din sida?

    Inställningarna på PayPal kontot som du visar i din printscreen kontrollerar inte hur PayPal lösningen uppvisas på din hemsida.

    Dra ett mail till mig om du vill fortsätta diskussionen där så kan jag hjälpa dig:
    wtorsler@paypal.com

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.