Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Wikinggruppen – tips

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104311
    eclipsetomten
    Deltagare

    Hej
    Vi är på gång att starta upp en shop med hjälp av Wikinggruppen.
    Som jag förstår deras procsess så kommer man få möjlighet att designa shoppen. Jag misstänker även att det är bra att komma med egna önskemål nu i början.

    Tänkte kolla om någon här använder sig av just Wikinggruppen och vilka tips ni har. Vad skulle ni bett om från början, vad tycker ni om deras tjänst osv.

    Tar tacksamt emot alla tips och råd jag kan få kring deta.

    #184165
    Dancar
    Deltagare

    Hejsan,

    Om du valt ett paket med fri design så får du detta på köpet. Det är bra om du kommer med så många, och tydliga, önskemål som möjligt. Att ändra design vid ett senare skede kommer debiteras per timme, så det är lika bra att försöka få det rätt från början.

    Gällande vad jag skulle be dem om från början så är det väldigt svårt att svara på. Då WGR kör på en extremt flexibel plattform som är gjord för vidareutveckling så finns det mycket man kan göra. Vi har hur många specialanpassningar som helst, men det beror ju helt på vilken verksamhet du bedriver. Gör en kravspec på vilken funktionallitet och design du (och dina kunder) vill ha, både i admin och front, och presentera sedan detta för WGR. Om du inte själv vet vad du vill så finns det risk för att det blir pannkaka av det hela :).

    EDIT: för att svara på frågan om huruvida vi är nöjda så är svaret ja. Vi är mycket nöjda med support, potential för vidareutveckling samt priser. Kort sagt har vi inte mycket att klaga på i dagsläget.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.