Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96944
    Mikael_swe
    Deltagare

    Finns väldigt få inlägg om Shopify. Känns som en perfekt handelsplattform. Prisvärd och enkel. Jag kommer sälja livsmedel i liten omfattning, 100 köp/mån och 100kr i snitt.

    En sak som jag dock noterat är att det inte finns något stöd för Klarna fakturering, är detta ett stort problem tror ni? Finns det någon som har erfarenhet från Shopify och har vetskap om ev. nackdelar?

    Tack på förhand.

    #131926
    Parvelito
    Deltagare

    “Problemet” med Shopify är väl att det inte är en svensk lösning, och har man tänkt sig affärer mestadels i Sverige så kommer det att saknas stöd för det mesta. Särskilt billig var den väl inte heller…

    #131929
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Jag håller med Berra, satsa svenskt istället för det finns många bra leverantörer med okej priser.

    #131934
    Mikael_swe
    Deltagare

    Jag delar er uppfattning. Men konkret, vad kommer man sakna stöd för? I mitt fall ska jag liksom bara sälja 2 produkter och design-möjligheterna i Shopify är bra.

    Är det någon därute som har använt eller använder Shopify som kan bidra med feedback?

    #131956
    martinkiland
    Deltagare

    Smallets.com drivs på Shopify om jag inte minns helt fel. Hör med Mattias som driver webbutiken.

    #131957
    Flink Ink
    Deltagare

    Kolla också på http://www.bigcartel.com

    #132173
    Mikael_swe
    Deltagare

    @martinkiland 29794 wrote:

    Smallets.com drivs på Shopify om jag inte minns helt fel. Hör med Mattias som driver webbutiken.

    Kontaktade honom för ett tag sedan och fick inget svar.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.