Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Erfarenhet av ehandelslösning Botweb.?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104362
    Nedergarden
    Deltagare

    Hej
    Helt ny här och börjat nysta i att sälja produkter på nätet. Är det någon som har erfarenhet av lösningen Botweb?

    Tackar på förhand. Detta är ju en djungel och jag är inte programneringskunnig utan vill ha nåt som jag kan förstå och jobba med själv som ser snygg ut och lättnavigerat för mina köpare

    Inger

    #184849
    miiow
    Deltagare

    Hej Inger! Ingen erfarenhet av botweb själv men ser att de har en ganska hög månadskostnad vilket snabbt tickar i pengar om du inte säljer något i början. Ser de även har möjlighet att köpa ut webbutiken för 8995kr. Om du är intresserad av det så erbjuder http://www.prestaweb.se det för halva den kostnaden. Där ingår i princip samma upplägg med en valfri mall, hjälp med domännamn, hjälp med betalsätt och frakt osv.

    #176346
    Erik_solvd
    Deltagare

    Jag hade inte valt det. Om du måste hyra in dig på en plattform så hade jag valt TextTalk eller Quickbutik. Men det blir billigare i längden att sätta upp en egen shop som du äger 100% själv, via t.ex WooCommerce.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.