Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar hjälp med att starta webshop (woocommerce eller annan platform)

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104799
    Beppe35
    Deltagare

    Jag skulle vilja öppna en E-handels shop i Sverige och Scandinavien med c.a 100 olika speciella bilreservdelsprodukter, och skulle vilja komma i kontakt med någon som kunde hjälpa mig med detta.
    det skall vara en e-handel shop med lagerfunktion, frakt, integration med google shopping och google adwords och betalning.
    Gärna Woocomerce, men kan även vara någon annan platform.
    Hoppas på någon som kan hjälpa med detta.

    mvh Bengt

    #185665
    Magnusthune
    Deltagare

    Hej Bengt,

    Kolla gärna in på https://adwisemedia.se och skicka iväg en förfrågan där.
    Det är inte bara en vanlig mediabyrå, utan en affärspartner med fokus på långvariga samarbeten för att hjälpa dig med din digitala närvaro, en närvaro som är så mycket mer än bara en e-handel.

    /Magnus

    #185677
    Hjaltebyran
    Deltagare

    Du får gärna lägga ett DM till mig Bengt så kan vi prata mer? :)

    #185736
    EgenSajt.se
    Deltagare

    Jag tycker du ska börja lära dig WordPress och Woo-commerce lite själv, och du kommer faktiskt väldigt långt på egen hand. Det finns mängder med information och gratis hjälp att få, och om du anlitar någon så kan pengarna springa iväg på ett onödigt sätt. Du kan välja något billigt webbhotell i början och de flesta har en autoinstallerare och sedan testa lite.

    #185742
    timint
    Medlem

    Jag kan hjälpa dig komma igång med LiteCart om det kan vara något som passar dig?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.