Plus Forum E-handelsforumet Ekonomi & Företagande Lön: Anställda

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97877
    Prix
    Deltagare

    Någon som kan förse mig med siffror kring snittlönen för webbdesigner samt programmerare/kodare?

    #142241
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    25000 kronor och uppåt väl. Men är det någon som “bara” uppdaterar produkter och annat skulle jag säga det börjar på 18000 kronor.

    Är någon duktig är det bara att öppna plånboken om man vill vara säker på att dom ska stanna och sen ge världens bästa personalservice till sina anställda.

    Utan mina anställda skulle jag vara en nolla, totalt nollad! Det syns även i deras löner men även på mitt konto:o:p

    @Prix 41137 wrote:

    Någon som kan förse mig med siffror kring snittlönen för webbdesigner samt programmerare/kodare?

    #142243
    Jeff
    Deltagare
    #142255
    Prix
    Deltagare

    Tackar! :)

    Och Jimmy, jag är den nollan just nu! Känns som allt jag gör är att packa, packa och packa. Inte för jag klagar men hinner knappt lägga in beställningar hos leverantörer, svara på mejl och ännu mindre lägga ut nya produkter eller en försöka designa något själv (lär ta en evighet, du ser ju hur min sida ser ut)… Så det börjar bli dags att få någon som kan detta med dator/design och hade man tryckt i personen lite bokföringskunskaper/skatteplanering så hade det ju varit optimalt ;) .. Är just nu i förhandlingar om uppköp av ett betydligt större företag och går det enligt planerna så kommer jag utan tvekan behöva någon på studs!

    #142271
    Andreas
    Deltagare

    Mitt tips!

    Ta in en partner, någon som kan det du söker.

    Ge en bit av företaget till honom istället för en hög lön.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.