Plus Forum E-handelsforumet Ekonomi & Företagande Bokföring????

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97689
    Tidlosa Ting
    Medlem

    Då har jag kommit till biten då jag ska få ordning på papper, pengar, redovisning osv. osv.
    Jag har valt att ta betalt genom Certitrade och Klarna Faktura, och konto.

    Jag har SEB som bank och de rekomenderar Speedledger då de har ett sammarbete med dem. Jag har kikat in på deras sida och tycker att det ser väldigt enkelt och smidigt ut. Jag kan typ 0 av bokföring och skulle behöva något som fungerar för mig. Det får ju inte kosta skjortan heller.

    Vad säger ni? Har ni erfarenhet av Speedledger? Eller andra tips? :confused:

    #139894
    Crilles
    Deltagare

    @Tidlösa Ting 38556 wrote:

    Jag kan typ 0 av bokföring och skulle behöva något som fungerar för mig.

    Säkert inte vad du vill höra.. men vad sägs om att anlita någon kunnig!

    #139895
    Parvelito
    Deltagare

    Om du kommer behöva hjälp med deklarationer och bokslut så är det en bra idé att höra vad den du tänkte anlita för att hjälpa dig föredrar att du använder.

    Ett problem med de här molntjänsterna är att slutar du abonnera och betala för dem, så stängs ditt konto. Och du är skyldig att hålla materialet tillgängligt i upp till sju år.

    För övrigt håller jag med Crille, kan man “typ 0” så bör man ta hjälp istället för att röra ihop det själv.

    #139896
    Rob
    Deltagare

    @Parvelito 38594 wrote:

    Ett problem med de här molntjänsterna är att slutar du abonnera och betala för dem, så stängs ditt konto. Och du är skyldig att hålla materialet tillgängligt i upp till sju år.

    Alla såna tjänster har väl möjlighet till export – om man kommer ihåg det vill säga.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.