Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på www.produktexperten.se

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103031
    Santrisi
    Deltagare

    Borttaget.

    #179662
    LEAD
    Deltagare

    Eftersom du knappt har några varor i butiken så signalerar den att det är en startup.
    Så rådet är att pumpa in mer artiklar. Artiklarna du säljer finns dessutom överallt, alltså ytterligare bara en i mängden. Kunder sparar inte in på en 10:a och handlar från en startup, då går man hellre till något man är trygg med och känner till.
    Ska du komma någon vart med det här måste du utmärka dig på något sätt, ska du göra det med pris så behöver du volymerna, och kunder som köper volymer har antagligen redan bättre priser än du kan erbjuda. Kanske låter lite krasst men så är det.

    Många som har börjat sin karriär på tradera, det skulle jag rekommendera dig med tills du har ett produktsortiment tillräcklig för en webbshop, hitta din nisch och gör saker bättre än andra.
    Vänligen /A

    #179663

    Hej behöver du hjälp så kontakta mig på info@technologi.se jag har varit i samma sits som dig och vet hur jobbigt det är att inte få sålt någonting.

    //technologi.se

    #179425

    Hej!

    Hade även jag sett lika fler produkter för att känna tryggheten vid ett eventuellt köp. För övrigt är designen simpel och ser bra ut! Menyraden på första sidan är dock alldeles för hög i mina ögon samt “Paypal” “Payson” etc loggorna blir väldigt utdragna.

    #179426
    Santrisi
    Deltagare

    Borttaget.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.