Skulle vilja rådfråga er e-handlare om hur ni gör med dom kunder som inte hämtar ut sina paket. Vi har en kund som köpt via faktura och alla uppgifter stämmer förutom mobilnr, det finns en anna på hitta.se
Vi har angett i våra villkor att dom som inte hämtar ut sina paket så debiteras en avgift på X-antal kronor osv…
Om dom skiter fullständigt i att svara hur går ni tillväga?
Jag väntar tills paketet kommit tillbaka, makulerar fakturan och skickar en ny faktura på 250 kr för alla kostnader. Detta har jag även skrivit in i köpvillkoren.
Jag väntar tills paketet kommit tillbaka, makulerar fakturan och skickar en ny faktura på 250 kr för alla kostnader. Detta har jag även skrivit in i köpvillkoren.
Tack så mycket Yvonne!!!
Författare
Inlägg
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.