Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Behöver hjälp med min E-handel & Kickstarter

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103028
    johnnetr
    Deltagare

    Hej alla entreprenörer,

    Jag har nu lanserat en Kickstarter kampanj för min e-handel som skapades under Augusti 2015. Min hemsida heter popcards.se och säljer handgjorda vykort som är inspirerad av Origami. Varje kort har en pop-up funktion, varje gång du öppna kortet så poppa det upp en 3D figur.

    En liten tease bild :D
    postcrossing.jpg

    Jag behöver era åsikter och feedback!

    Hur når jag ut till relevanta detaljhandel så som Akademibokhandel och bröllops arrangörer etc.? Vad tycker ni om min Kickstarter?

    Länk till min Kickstarter: DELA och FUNDA mitt projekt.
    https://www.kickstarter.com/projects/1007357741/popcards-handmade-pop-up-cards?ref=category_location

    #179671
    Safar
    Deltagare

    Lite spontana tankar är, finns det inte sådana redan? Om inte vad särskiljer korten från andra?

    #179684
    johnnetr
    Deltagare

    I Sverige? Nej, aldrig sett något liknande i större butik eller varken någon hemsida som säljer det. Kanske någon mindre butik i en liten ort eller stad i Skåne om säljs lokalt.

    Pop-up cards är vykort med 3D figurer, som poppa upp när man öppna kortet. Finns i olika design för att uttrycka meddelandet ytterligare. De är överraskande, fina och roliga att ha på hyllan.

    Om man jämför de med vykort från Akademibokhandel ligger priset lika mycket.

    Min plan är att få in mina kort på större butik så som Akademibokhandel men även större e-handel butiker så som CDON.se eller bokus.se, någon ide hur jag ska gå tillväga?

    #179685
    SEOtorget.se
    Deltagare

    Snyggt, du som gjort korten själv?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.