Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Försäljning av ehandeln sofiamoore.se (bröllop och balklänningar online)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104190
    sannakhaled
    Deltagare

    Hej! Jag driver sofiamoore.se. Vi säljer måttsydda bal- och brudklänningar online. Vi letar nu efter aktörer som är intresserade av att köpa bolaget inklusive vår designstudio på Sri Lanka. Eftersom vi syr upp känningarna i vår egen designstudio och skickar direkt hem till kunden så har vi väldigt bra marginaler per klänning samtidigt som vi enkelt kan ta fram både nya modeller och andra typer av klädesplagg.
    Vår stora utmaning nu är att vi inte har möjlighet att investera mer i bolaget och ingen av oss 3 grundare har möjlighet att jobba heltid med det då vi har andra bolag som tagit fart. Vi förväntar oss ingen stor köpeskilling.
    Hör gärna av er i så fall så kan jag skicka över mer material. Jag har bifogat en liten presentation. Säg gärna till om ni har ett förslag på vem jag borde kontakta.

    #183778
    annedal
    Deltagare

    Kanske kan företag som har liknande verksamhet men i annan nisch vara intresserade av att komplettera sitt erbjudande. Jag tänker på t ex. svenska Suitopia.

    #183780
    sannakhaled
    Deltagare

    Ja det är bra idee! Jag mailar dom:)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.