Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Intressekoll för mitt e-handelsförsök

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104623
    Filiph
    Deltagare

    Hej,

    Jag tänkte kolla intresset för min dropshippingbutik. Jag började utveckla den i slutet av förra året, men på grund av tidsbrist har jag inte längre möjlighet att fortsätta.

    Den säljs as-is. Hittills har all energi lagts på att sätta upp butiken, och har tyvärr inte ägnat tid åt att driva trafik. Istället för att låta den förfalla tänka jag se om det fanns något intresse och om den är säljbar.

    URL är http://www.feels.se och använder woocommerce & wordpress. Idag har butiken haft en omsättning på ungefär 12000kr som kommit lite av sig självt medans den varit uppe. Snittordern har varit på ungefär 1800kr. Den säljer pashminasjalar i kashmir, och samarbete är med en svensk/engelsk tillverkare. Den har ett par premium plugins och jag hade precis spenderat en del tid på SEO, inklusive inköpta backlinks.

    Om det är någon som är intresserad av att driva denna vidare hade det varit roligt istället för att låta den stå inaktiv, men då vill jag även ha en peng för det arbete jag gjort. Om det skulle vara intressant så är det bara att skicka ett PM!

    Tack för mig.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.