Plus Forum E-handelsforumet Logistik Postnord levererade till fel person… i fel land…

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104330
    HobbyAland
    Deltagare

    Tracking Nummer: 00370720684913017532

    Gjorde en beställning till mitt företag från Danmark.
    Första gången skickade det tillbaka till företaget för att postnord inte förstod sig på ort nummret eller något sådant.
    Dom fixade det och skickade det igen, igår fick jag ett email där det står att mitt paket blivit levererat.

    På tracking står det ju att det ska till Finland, hur kan dom lämna ut det i Danmark? Det är ju inte ens rätt land?!

    Jag heter Daniel Karlsson och på paketet stod det att det skulle till Daniel Karlsson. Det blev tydligen levererat till någon som heter Martin Fisker?

    Kolli-ID: 00370720684913017532
    Utlämnat till: Martin Fisker
    Händelser
    Datum/TidpunktPlatsHändelse
    2017-10-12 10:29
    Viborg Distributionscenter Danmark Försändelsen har levererats

    2017-10-12 07:39
    Viborg Distributionscenter Danmark Försändelsen har ankommit distributionsterminal

    2017-10-11 19:35
    Brøndby Pakkecenter – BRC Danmark Försändelsen är på väg

    2017-10-06 23:12
    Brøndby Pakkecenter – BRC Danmark Försändelsen har lämnat avsändarlandet

    2017-10-05 21:27
    Taulov Pakkecenter – TLP Danmark Försändelsen är på väg

    Försändelseinformation

    Avsändare
    Vestergaard A/S
    8800 Viborg
    Danmark

    Mottagare
    22100 MARIEHAMN
    Finland

    Efter att ha läst andra trådar så antar jag att det inte finns något jag kan göra utan det är företaget jag beställde från som måste göra en anmälan.
    Jag har beställt hundratals paket från hela världen och aldrig haft problem, det senaste året började jag köpa och sälja till sverige och 5 paket har bara försvunnit via Postnord…

    Det levererade till någon i Viborg där företaget jag beställde ifrån ligger, har dom skickat det tillbaka till dom igen kanske?
    Dom är inte på plats ännu så jag kan bara hoppas att det är vad som hänt.

    #184205
    Stefan72
    Deltagare

    Det är inte så att du bara fått fel tracking nummer och /eller så har de kanske satt adresslappen på fel paket? På paketen står det ju ingenting om inte avsändaren skrivit nåt manuellt. Annars ryms ju all info på fraktsedeln och där kan ju rimligen inte ditt namn stå ihop med någon annans.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.