Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Adwords Optimering

Etiketter: 

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104424
    MattiasH
    Deltagare

    Hej!

    Jag söker någon som är svartbältare på Adwords, jag behöver hjälp att optimera ett befintligt konto (klassisk utmaning med att sänka kostnader men samtidigt öka antalet köp). Använde mig tidigare av Finch med otroliga resultat men för detta bolaget är det alldeles för dyrt. Har kikat runt men det är galna priser.. Tror det rör sig om 5-6h arbete.
    Känner ni någon eller har bra erfarenhet får ni gärna hojta till :)

    Tack på förhand!

    #184432
    Jonas.L
    Deltagare

    Adwords erbjöd fri konsultation ett tag sen, men vet inte om erbjudandet finns längre? Annars rekommenderar jag att försöka optimera själv då det inte är så svårt faktiskt. Kika på CPC då den talar om mycket om du kan sänka klickkostnad eller ej. Tycker du att det är dyrt så har du 2 alternativ att antingen sänka daglig budget eller klickkostnad(Således annonstexterna, sökorden är optimerade som dem skall)

    Lycka till :)

    #184932
    kaiserkarl
    Deltagare

    Får man vara så fräck och fråga vad du betalade hos Finch? Talar dom svenska?

    #184934
    Jesus
    Deltagare
    #186635
    Andersonfrank
    Deltagare
    #186639
    Prylster
    Deltagare

    @MattiasH 90998 wrote:

    Hej!

    Jag söker någon som är svartbältare på Adwords, jag behöver hjälp att optimera ett befintligt konto (klassisk utmaning med att sänka kostnader men samtidigt öka antalet köp). Använde mig tidigare av Finch med otroliga resultat men för detta bolaget är det alldeles för dyrt. Har kikat runt men det är galna priser.. Tror det rör sig om 5-6h arbete.
    Känner ni någon eller har bra erfarenhet får ni gärna hojta till :)

    Tack på förhand!

    Hej Mattias,

    Gäller det text, display eller shopping-annonser?
    Jag har jobbat i Google Ads i ca 5 år samt driver en webbshop. Parallellt med detta hjälper jag en handfull e-handlare med bland annat Google Ads.

    Jag hjälper dig gärna.
    Skriv till antonio.mvic@gmail.com om du är intresserad.

    #186702
    Andersonfrank
    Deltagare

    @Prylster 94076 wrote:

    Hej Mattias,

    Gäller det text, display eller shopping-annonser?
    Jag har jobbat i Google Ads i ca 5 år samt driver en webbshop. Parallellt med detta hjälper jag en handfull e-handlare med bland annat Google Ads.

    Jag hjälper dig gärna.
    Skriv till antonio.mvic@gmail.com om du är intresserad.

    I agree with you i want market my Spectrum Compatible Modems on the internet how can i market this through Google Ads just asking. :):)

    #186704
    Andersonfrank
    Deltagare

    @Jonas.L 91013 wrote:

    Adwords erbjöd fri konsultation ett tag sen, men vet inte om erbjudandet finns längre? Annars rekommenderar jag att försöka optimera själv då det inte är så svårt faktiskt. Kika på CPC då den talar om mycket om du kan sänka klickkostnad eller ej. Tycker du att det är dyrt så har du 2 alternativ att antingen sänka daglig budget eller klickkostnad(Således annonstexterna, sökorden är optimerade som dem skall)

    Lycka till :)

    here are the best deals

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.