Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Ny shopp vart ska man annonsera

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103021
    braulio
    Deltagare

    hej, håller på att starta däckshopp (är tanken) har lite frågor kring det.

    var är billigaste sättet att annonsera med??

    #179616
    Stefan72
    Deltagare

    hur långt är ett snöre?

    #179617
    Dan
    Deltagare

    Lite svårt att svara på generellt ja.

    Adwords är ofta ett bra test för att se var man kan driva volym och få lite insikt i hur man ska satsa vidare. Men billigast är ju att ta random blogg för 500kr men det ger kanske inte så mycket ;)

    #179618
    braulio
    Deltagare

    Tack för svaret Dan! har ringt adwords och frågat lite det verkar inte vara så dyrt som det står på olika forumar.

    #179619
    Pumlan
    Deltagare

    @braulio 84205 wrote:

    hej, håller på att starta däckshopp (är tanken) har lite frågor kring det.

    var är billigaste sättet att annonsera med??

    Hej!

    Ska precis starta webshop men har svårt att välja leverantör. Hemsida24 upplevde jag som svårmanövrerad. Vad tycker du?

    Mvh
    Cattis

    #179620
    braulio
    Deltagare

    Tja, ja dom är lite knasiga om man ska ha flera produkter eller koppla in script som hämtar in data för att inte sitta själv o mata in massa produkter. Jag har lagt upp en förfrågan på en post här på ehandel.se men kan inte se den ska maila Dan och kolla vad som hänt.

    Dom har jätte trevlig support, för att bygga enklare hemsidor så är dom bra då det är drag N drop. men polare kör textalk det är ganska enkelt sen så finns det shopify och woocommerce, hur pass bra data kunskaper har du?

    #179621
    Dan
    Deltagare

    Du kan köpa adwords för 3 kr om du vill det. Men marknadsföringens kostnad är helt irrelevant om den inte ställs mot hur mycket intäkter den genererar.

    Mitt tips är att läsa på lite mer i marknadsföringsforumet eller en ehandelsbok innan du fortsätter så du slipper göra dyra misstag.

    @braulio 84215 wrote:

    Tack för svaret Dan! har ringt adwords och frågat lite det verkar inte vara så dyrt som det står på olika forumar.

    #179623
    braulio
    Deltagare

    Tack snälla för svaret, jag mailade dig en fråga om själva sidan.

    #179689
    Safar
    Deltagare

    AdWords är ett givet svar och det kostar beroende på konkurrensen. Sen måste klicken också konvertera till köp, annars är det bortkastade pengar. Läs på om AdWords & SEO så kommer du komma en bit på vägen. Lycka till!

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.