Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Cellip, telefonkö och meddelanden
- Detta ämne har 14 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 4 månader sedan av
Lennie.
-
FörfattareInlägg
-
28 februari, 2011 kl. 11:19 #95637
bloggus
DeltagareHej alla,
Som jag förstått finns det en del som använder cellip för dessa tjänster. Är egentligen ute 3 saker:
– ett telefonnummer
– en telefonköp och så man kan ställa in mellan vilka tider man har öppet
– meddelande utanför öppettiderna, men information om öppettider
– meddelande man kan slå på om man inte kan svara under öppettiderna.Vad behövs till detta? Känns som en växel borde klara det, me cellip säger att man behöver 3 telefonnummer för detta. Hur gör ni? Verkar som funktioner ovan är det minsta man måste ha eller?
28 februari, 2011 kl. 12:31 #119731Richie72
DeltagareVad sägs om nummerabonnemang och mobiltelefon. Du får du allt utom telefonkö. Varför du ska ha telefonkö när du håller på att starta upp din e-handel (som din profil säger) förstår jag inte, men du vet bäst vilka behov du har.
28 februari, 2011 kl. 12:43 #119733bloggus
DeltagareJa, tycker att telefonkö är något positivt även vid uppstart. Dessutom tar jag kanske över en befintlig butik snart som har lite kunder, som hade telefonkundtjänst. Tänkte bibehålla samma stil på supporten.
28 februari, 2011 kl. 12:47 #119734Dan
DeltagareVi hade cellip med dessa funktioner innan men det var dyrt och funkade inte alls bra. Vi tänkte byta till 3 växel nu men för dessa funktioner kostar det 8k i startavgift så vi har heller inget alternativ
28 februari, 2011 kl. 12:53 #119735Richie72
DeltagareDet skulle vara intressant att veta vad butiker med lite omsättning har för telefontrafik. Min butik är ju ganska liten men jag har på sin höjd 4 samtal på en dag men oftast inga alls.
28 februari, 2011 kl. 12:57 #119736Katrin Lundgren
Deltagaretror det beror mycket på målgrupp. I gardenhome har vi fler samtal än i Swecat, troligen eftersom det är en mer datorovan målgrupp. Vi har dock ganska få samtal, vissa dagar 1-2, andra dagar 10-20, så det är svårt att bedömma. Sedan ringer såklart en hel del säljare…suck
28 februari, 2011 kl. 12:59 #119737fotofyndet
Deltagare@Kodmyran 16168 wrote:
Sedan ringer såklart en hel del säljare…suck
Tur att du har Annika. Hur är det med henne nu? Är hon sjuk fortfarande?
28 februari, 2011 kl. 13:01 #119739Katrin Lundgren
Deltagare@fotofyndet 16169 wrote:
Tur att du har Annika. Hur är det med henne nu? Är hon sjuk fortfarande?
Hon har sportlov denna vecka
28 februari, 2011 kl. 13:33 #119744Jimmy Ostrom
DeltagareJag håller på med en undersökning på hur många samtal vi har samt mellan vilka tider (allt från 08,00 till 20,00).
Vi är inne på sista veckan (då är vi uppe i 7 veckor).
Så vi får se vart vi landar.
28 februari, 2011 kl. 14:45 #119748 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.