Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Cellip, telefonkö och meddelanden

Visar 5 inlägg - 11 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #119767
    Lennie
    Deltagare

    @Richie72 16167 wrote:

    Det skulle vara intressant att veta vad butiker med lite omsättning har för telefontrafik.

    Konstant någon i telefon här.

    #119768
    Majsan
    Deltagare

    @Kodmyran 16171 wrote:

    Hon har sportlov denna vecka :D

    Varför får inte vi andra ta del av Annika? Kan behövas ibland :rolleyes:

    Kan nästan betala väldigt dyrt för er anställde beroende på vilka samtal det är ;-)

    #119772
    Richie72
    Deltagare

    @Lennie 16201 wrote:

    Konstant någon i telefon här.

    Uppföljningsfrågan blir då såklart, har ni telefonkö eller får kunderna snällt ringa tillbaka om det tutar upptaget.

    PS Kikade in på er sida och jag tycker den var GRYMT snygg! Nu har jag kikat runt på fototapeter i snart tio minuter stryk det, 20 minuter. Sjysst showroom. I’m impressed på riktigt.

    #119783
    bloggus
    Deltagare

    Fortsätter också gärna med en följdfråga:

    – vilka headset använder ni i så fall till era IPtelefoner, SNOM och Linksys? Några prisvärda alternativ?

    #119819
    Lennie
    Deltagare

    @Richie72 16207 wrote:

    Uppföljningsfrågan blir då såklart, har ni telefonkö eller får kunderna snällt ringa tillbaka om det tutar upptaget.

    PS Kikade in på er sida och jag tycker den var GRYMT snygg! Nu har jag kikat runt på fototapeter i snart tio minuter stryk det, 20 minuter. Sjysst showroom. I’m impressed på riktigt.

    Tack! Vad glad jag blir!

    Vi har 1 officiellt telefonnummer in. Detta kopplas via växel till två separata linor. Skulle man ringa något av dessa direktnummer och den är upptagen skickas samtalet vidare till den andra linjen. Är båda upptagna vet jag inte vad som händer faktiskt men jag tror man hamnar hos grannfirman pinsamt nog :) (dock sällan båda är upptagna)
    För utgående samtal ringer jag själv mest från mobilen så störs inte de fasta linorna.
    Vi kommer snart att lägga till en lina till så alla tre har varsin personlig telefon. Då blir det troligen också en växel kunden möts först av för att välja vem man vill prata med.

Visar 5 inlägg - 11 till 15 (av 15 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.