Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Cellip, telefonkö och meddelanden
- Detta ämne har 14 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 4 månader sedan av
Lennie.
-
FörfattareInlägg
-
28 februari, 2011 kl. 21:39 #119767
Lennie
Deltagare@Richie72 16167 wrote:
Det skulle vara intressant att veta vad butiker med lite omsättning har för telefontrafik.
Konstant någon i telefon här.
28 februari, 2011 kl. 21:45 #119768Majsan
Deltagare@Kodmyran 16171 wrote:
Hon har sportlov denna vecka
Varför får inte vi andra ta del av Annika? Kan behövas ibland :rolleyes:
Kan nästan betala väldigt dyrt för er anställde beroende på vilka samtal det är
28 februari, 2011 kl. 22:18 #119772Richie72
Deltagare@Lennie 16201 wrote:
Konstant någon i telefon här.
Uppföljningsfrågan blir då såklart, har ni telefonkö eller får kunderna snällt ringa tillbaka om det tutar upptaget.
PS Kikade in på er sida och jag tycker den var GRYMT snygg! Nu har jag kikat runt på fototapeter i snart tio minuter stryk det, 20 minuter. Sjysst showroom. I’m impressed på riktigt.
1 mars, 2011 kl. 08:50 #119783bloggus
DeltagareFortsätter också gärna med en följdfråga:
– vilka headset använder ni i så fall till era IPtelefoner, SNOM och Linksys? Några prisvärda alternativ?
1 mars, 2011 kl. 20:56 #119819Lennie
Deltagare@Richie72 16207 wrote:
Uppföljningsfrågan blir då såklart, har ni telefonkö eller får kunderna snällt ringa tillbaka om det tutar upptaget.
PS Kikade in på er sida och jag tycker den var GRYMT snygg! Nu har jag kikat runt på fototapeter i snart tio minuter stryk det, 20 minuter. Sjysst showroom. I’m impressed på riktigt.
Tack! Vad glad jag blir!
Vi har 1 officiellt telefonnummer in. Detta kopplas via växel till två separata linor. Skulle man ringa något av dessa direktnummer och den är upptagen skickas samtalet vidare till den andra linjen. Är båda upptagna vet jag inte vad som händer faktiskt men jag tror man hamnar hos grannfirman pinsamt nog
(dock sällan båda är upptagna)
För utgående samtal ringer jag själv mest från mobilen så störs inte de fasta linorna.
Vi kommer snart att lägga till en lina till så alla tre har varsin personlig telefon. Då blir det troligen också en växel kunden möts först av för att välja vem man vill prata med. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.