Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Hur har 2012 börjat för er?

Visar 10 inlägg - 21 till 30 (av 53 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #134312
    puttedge
    Deltagare

    5 beställningar än så länge..
    Önskar det vore betydligt mer. Men i min branch så är de la inte helt lätt.
    Man skulle såld förbrukningsvaror=)

    #134313
    Ms. Therese
    Deltagare

    Vissa dagar segt andra dagar bättre tryck men över lagt bättre än vad jag trodde. Nu mitten av jan. har vi ökat ca. 240% i köp och 180% i omsättning.

    #134435
    GregerA
    Deltagare

    Hittills ser det riktigt bra ut, tror att januari kommer att bli ca 20% bättre än 2011. Både antal order och snittorder ökar.

    #134443
    Seke
    Deltagare

    Årets första 17 dagar följer de senaste årens trend – både antal ordrar och omsättning upp närmare 50 % jämfört med samma period året innan. Stabilt och utan större fluktuationer.

    #135162
    Parvelito
    Deltagare

    Jag kan fortsätta tråden. Innevarande vecka har jag slagit nytt rekord i antal utlevererade beställningar. Mer än värsta julruschen alltså… Av den befarade januaridepressionen konstaterar jag att det blev ett januariparty istället.

    Skall försöka hinna titta på lokal nästa vecka, det funkar inte att vara hemma längre. Hela hallen och biblioteket är fulla av prylar. Jag är trött, det är slitsamt, men jag är lycklig. Det här har jag ju drömt om i flera år :-)

    #135163
    Per Nilsson
    Deltagare

    Här är det också januariparty :)

    Besökare: +55%
    Intäkt (enligt G.A.): +42%
    Besök via Google organic: +157%

    #135164
    Alldo
    Gäst

    @Parvelito 33361 wrote:

    …januaridepressionen konstaterar jag att det blev ett januariparty istället…
    …jag är trött, det är slitsamt, men jag är lycklig. Det här har jag ju drömt om i flera år :-)

    Stort grattis – även här har Januari varit låååångt över förväntan – har dock inga siffror ännu :D

    Kan bara hålla med, trööött… :p

    #135165
    Majsan
    Deltagare

    Här kan vi inte heller klaga. Vi har en ökning på närmare 6000 % (mot 2011), men med tanke på att vi startade den nya butiken i oktober 2010 så har man en bra förklaring där :) Samt att marknadsföringen nu ligger lite hårdare än då.

    Hade dock inte räknat med någon större orderingång i januari men den är klart acceptabel. Keep on coming!

    #135166
    Tomas
    Deltagare

    Parvelito – Stort grattis!! Funderat på 3PL?

    Här rullar det också på rätt bra.

    Besökare: +42%
    Besök via Google organic: +135%
    Försäljning: +190%

    #135167
    FredrikGust
    Deltagare

    @Parvelito 33361 wrote:

    Skall försöka hinna titta på lokal nästa vecka, det funkar inte att vara hemma längre. Hela hallen och biblioteket är fulla av prylar. Jag är trött, det är slitsamt, men jag är lycklig. Det här har jag ju drömt om i flera år :-)

    Oj, det låter jättetrevligt! Hårt arbete kan alltså ge lön för mödan! Grattis!

    Januari så här långt har varit bra mycket bättre än december, men det kan ha att göra med att vi öppnade den 29:e december och att folk hade annat för sig än att shoppa lampor just de dagarna! :-)

    Efter att ha läst var som stått skriver om uppstartade butiker känner jag mig riktigt nöjd att jag fått jaga iväg till posten och med andan i halsen hinna just innan stopptid för inlämning i stort sett varje dag. Det bådar ju gott för framtiden.

    //Fredrik

Visar 10 inlägg - 21 till 30 (av 53 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.