Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Norra e-handelsdagen 2012-02-18

Visar 10 inlägg - 41 till 50 (av 69 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #136325
    GregerA
    Deltagare

    @Majsan 34628 wrote:

    Men………. Jag som såg fram emot att se dig i hotellbaren på både fredags- och lördagskvällen :( Jag tom. dissar mina gamla vänner från Sundsvall för att få träffa bl.a dig

    Hmmm …. varför får jag vibbar av att e-handlare, flickor och hotellbarer inte verkar vara nån lysande idé … :confused:

    Ja, jag är ledsen att göra er besvikna. Men höstens träff är redan inbokad i kalendern.

    Sen hoppas jag få se er i Skåne någongång också.

    #136335
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    om vi tar bilen till chelse flower show i vår, så lovar jag att stanna förbi på ett studiebesök. Det är en hektiskt vecka där med början 17 maj på interzoo i hamburg och med slut den 27e i London på flower show, så det är möjligt att vi kommer vara nära skåne någon gång i alla fall om vi beslutar oss att köra. Erik lutar mer år flyg han, förstår inte varför, finns inget underbarare än att resa genom europa på våren och insupa allt, alla blommor, grönskan m.m. Ibland hade jag velat bo där du bor Greger, avundsjuk på er tidiga vår

    #136487
    Danny
    Deltagare

    Sista pusselbiten löst, jag kommer.

    #136532
    fotofyndet
    Deltagare

    @Danny 34851 wrote:

    Sista pusselbiten löst, jag kommer.

    Kul, hjärtligt välkommen! :)

    #136543
    fotofyndet
    Deltagare

    Gällande Skatteverkets information så har det kommit önskemål om att vi ska speca vad vi är intresserade av att veta. Den nya skatteförfarandelagen är enormt omfattande och det är svårt att veta vilka delar av den som vi vill veta mera om.

    Själv är jag intresserad av att veta mer om F-skatt och deklaration för oss med brutet räkenskapsår.

    #136547
    Parvelito
    Deltagare

    Jag vill minnas att det stod något om uppskjutet utdelningsutrymme som skulle förändras, men jag förstod ärligt talat inte så mycket.

    Det här med avsättningar för pension, samt att ta ut ränta på pengar man lånat ut till sitt företag är också något av en djungel, tycker jag.

    #136549
    fotofyndet
    Deltagare

    Joel! Får vi se dig eller Jeff, eller båda på plats på lördag?

    Parvelito: Noterat, bra frågor.

    #136552
    Joel
    Deltagare

    @fotofyndet 34918 wrote:

    Joel! Får vi se dig eller Jeff, eller båda på plats på lördag?

    Parvelito: Noterat, bra frågor.

    Christer: Det hade varit väldans trevligt! men både jag och Jeff är tyvärr bokade på lördag :( Ses vi på #emeet?

    #136554
    fotofyndet
    Deltagare

    Synd.

    Ja, jag tror det iaf. Jag har en biljett och tänkte försöka åka.

    #136558
    Joel
    Deltagare

    @fotofyndet 34923 wrote:

    Synd.

    Ja, jag tror det iaf. Jag har en biljett och tänkte försöka åka.

    Jag håller tummarna för att du kommer! Annars kommer både jag och Jeff till e-handelsdagarna i höst också :)

Visar 10 inlägg - 41 till 50 (av 69 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.