Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Norra e-handelsdagen 2012-02-18

Visar 9 inlägg - 61 till 69 (av 69 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #136853
    Majsan
    Deltagare

    @fotofyndet 35263 wrote:

    Tack för en givande dag allihop!

    Ska kolla igenom mina anteckningar och ta tag i bitarna som skulle följas upp.

    Tack själv för en inspirerande dag. Nu är det bara dags att ta tag i alla tankar och funderingar man fick, vilket även betyder ett litet pm till Parvelito :) sånt som han älskar :p

    Crilles hälsar med.

    #136855
    Lastbryggan
    Deltagare

    Ni har väl inte redan gått upp på rummet, vart tog barhänget vägen?

    #136857
    Majsan
    Deltagare

    @Lastbryggan 35266 wrote:

    Ni har väl inte redan gått upp på rummet, vart tog barhänget vägen?

    Ingen Mats, inget barhäng så fyyyy på dig ;)

    #136859
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Tack för en trevlig träff, massor med nya tankar som snurrar i huvet. Erik hälsar.

    #136889
    Danny
    Deltagare

    Tack för en väldigt intressant och lärorik dag, ser fram emot fler träffar!

    #136890
    fotofyndet
    Deltagare

    Tack Danny, kul att du tyckte att det var intressant och lärorikt. Det var intressant att få lite inblick i er bransch också.

    Jag rekommenderar dig att komma på Kodmyrans stora konferens 5-6 september. Det kommer att bli riktigt bra.

    #136895
    FredrikGust
    Deltagare

    Det låter som ni haft en mycket givande konferens! Ska se till att vara nog varm i kläderna med e-handlandet för att delta nästa år!

    //Fredrik

    #136896
    DavidWigg
    Deltagare

    Ja, detta är något man skulle vilja göra. Lyssna och få lite input samt träffa alla trevliga människor :)

    #136899
    fotofyndet
    Deltagare

    Det är inget man behöver vara varm i kläderna för, jag tror nog att många som är i uppstartsskedet skulle kunna ha nytta av att vara med och lyssna och diskutera en dag.

    Som jag sa ovan så rekommenderar jag att ni tittar på Kodmyrans höstkonferens. Förra året var det intressanta föreläsningar, men det var även massor av diskussioner oss handlare emellan, vilket många gånger kan vara väl så intressant och givande.

Visar 9 inlägg - 61 till 69 (av 69 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.