Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Norra e-handelsdagen 2012-02-18
- Detta ämne har 68 svar, 16 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 8 månader sedan av fotofyndet. 
- 
		FörfattareInlägg
- 

15 februari, 2012 kl. 18:32 #136634fotofyndet DeltagareVill bara påminna om att anmälningstiden går ut inatt. 15 februari, 2012 kl. 18:35 #136636Jimmy Ostrom DeltagareKan du inte vet jag en som vill ha din biljett:rolleyes::cool: @fotofyndet 34923 wrote: Synd. Ja, jag tror det iaf. Jag har en biljett och tänkte försöka åka. 15 februari, 2012 kl. 19:15 #136644fotofyndet Deltagare@Jimmy Öström 35026 wrote: Kan du inte vet jag en som vill ha din biljett:rolleyes::cool: Den går tveklöst till din Conny om jag inte kan åka. 15 februari, 2012 kl. 22:33 #136660Lennie DeltagareVäldigt trist, men jag ha fått förhinder. 
 I helgen deltar vi i en fotoauktion som uppkommit till förmån för de två svenska journalister som sitter fängslade i etiopien.
 Fotografiauktionen till stöd för Martin Schibbye och Johan Persson”När journalister fängslas i sin yrkesutövning är det ett allvarligt angrepp pÃ¥ demokratin, oavsett var det sker. Vi fotografer och bildjournalister vill genom att skänka vÃ¥ra bilder sätta fokus pÃ¥ yttrandefriheten och bidra till att hjälpa Martin Schibbye och Johan Persson i deras svÃ¥ra situation.” Auktionen kommer alltsÃ¥ att hÃ¥llas tillsammans med en bildutställning i rÃ¥dhuset i UmeÃ¥ lördag 12.00 DÃ¥ vi stÃ¥r bakom konstnärlig print och inramning och är en av huvudsponsorerna sÃ¥ kommer vi att vara pÃ¥ plats där. Dessvärre krockade detta med ehandelsdagarna som jag sÃ¥ gärna vill delta pÃ¥, missade även förra gÃ¥ngen trots betalt hotell och allt 16 februari, 2012 kl. 20:02 #136747Majsan DeltagareÄr det nÃ¥gra fler än mig och Crilles som kommer redan pÃ¥ fredag och stannar till söndag? Vi har bokat hotell pÃ¥ Ibis, dock ska vi göra lite privata ärenden när vi ändÃ¥ är hemma i min barndomsstad men tid finns över även för annat. 17 februari, 2012 kl. 12:34 #136795sweetsandy DeltagareHej Alla! SÃ¥ jädrans trist jag mÃ¥ste avboka sÃ¥ här i sista sekund. Ha Ã¥kt pÃ¥ en dunderförkylning och hostar hela tiden! Känns inge vidare att sitta dÃ¥ tillsammans med er och bara hosta… SÃ¥ TRIST! Men ni fÃ¥r ha de sÃ¥ bra och berätta gärna om vad ni snackade om och hur de var! Ha sÃ¥ trevligt nu! Mvh Sandra 17 februari, 2012 kl. 16:32 #136809fotofyndet Deltagare@sweetsandy 35200 wrote: Hej Alla! SÃ¥ jädrans trist jag mÃ¥ste avboka sÃ¥ här i sista sekund. Ha Ã¥kt pÃ¥ en dunderförkylning och hostar hela tiden! Känns inge vidare att sitta dÃ¥ tillsammans med er och bara hosta… SÃ¥ TRIST! Men ni fÃ¥r ha de sÃ¥ bra och berätta gärna om vad ni snackade om och hur de var! Ha sÃ¥ trevligt nu! Mvh Sandra Hej Sandra Ja det är ju trist, för nu är det bokat mat mm även för dig och det gÃ¥r inte att boka av. SÃ¥ jag tycker att du kan komma ändÃ¥, du fÃ¥r sitta en bit ifrÃ¥n oss. 17 februari, 2012 kl. 18:42 #136815sweetsandy Deltagare@fotofyndet 35216 wrote: Hej Sandra Ja det är ju trist, för nu är det bokat mat mm även för dig och det gÃ¥r inte att boka av. SÃ¥ jag tycker att du kan komma ändÃ¥, du fÃ¥r sitta en bit ifrÃ¥n oss. Vet inte om dÃ¥ sÃ¥g mitt meddelande. Och självklart betalar jag de! SÃ¥ osis att jag skulle bli sÃ¥ här sjuk nu. Typiskt att de skulle bli sÃ¥ här… Mvh Sandra 17 februari, 2012 kl. 19:09 #136816sweetsandy DeltagareSkicka en faktura till mig sÃ¥ ordnar jag detta.Jag vill hemskt gärna vara med nästa gÃ¥ng de ger ett sÃ¥nt här tillfälle. Mvh Sandra 18 februari, 2012 kl. 21:03 #136852fotofyndet DeltagareTack för en givande dag allihop! Ska kolla igenom mina anteckningar och ta tag i bitarna som skulle följas upp. 
- 
		FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.