Uppdateringsdags då:
Sen jag lyckades få tag i PostNord dåliga reklamationsavdelning senast, så har jag nu fått ett snigelbrev med att de har påbörjat hanteringen av min reklamationsärende. Det framgår inte att det gjort något eller vad.
I brevet så framgår det att jag ska skriva tillbaka till dem (skicka brev till dem) med svar på om jag vill att de ska fortsätta “utreda” mitt ärende, eller ifall jag vill låta det vara.
Typ att företaget frågar: har du tröttnat ännu eller ska vi fortsätta att göra det eländigt för dig..
Utreda inom parentes, för ingen utredning har skett. Paketet är fortfarande vilse i ett felaktigt land än avsedda landet det skulle skickas till.
Av formalitet så har jag i brevet skickat med en uppmaning på att jag vill ha mina pengar tillbaka för den ej levererade tjänsten samt ersättning för försvunnen gods.
Imorn så kommer jag ytterligare än gång behöva jaga kundtjänst till telefon.
Uppdatering följer…