Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Tävling – Sveriges Bästa Webbsidor 2011

Visar 3 inlägg - 11 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #129100
    Per Nilsson
    Deltagare

    @patrik1972 26607 wrote:

    Godtrogen eller inte Andreas, faktum är att det var inte så dyrt att vara med och vi har fått en del trafik från dom. Sen kan det ju vara så att vi såg möjligheten att få trafik till oss och att tävlingen inte var det som gjorde att vi gick med. Jag skulle säga att den lilla investeringen har betalt sig. Men det är väl så att vi får ställa mig i ledet med de andra “godtrogna” så som Svenska Spel, Jula, Resia m.m

    Vad kostar det och hur mycket trafik har det genererat?

    //Per

    #129106
    patrik1972
    Deltagare

    Hej Per, innan jag säger hur mycket trafik det genererat så är ju min uppfattning om hur mycket trafik det gett baserat på vår normala trafik så det kan ju vara väldigt lite för dig :).

    Jag har för mig vi betalade 900:- för att vara med. Om jag tittar i analytics så ligger det på ca: 7 % av all hänvisningstrafik sen vi började med dom. Det har gett oss 14 st ordrar och det är långt över de 900:- vi betalade. Så jag är inte alls besviken eller ångrar att vi gått med.

    #129109
    Per Nilsson
    Deltagare

    @patrik1972 26623 wrote:

    Hej Per, innan jag säger hur mycket trafik det genererat så är ju min uppfattning om hur mycket trafik det gett baserat på vår normala trafik så det kan ju vara väldigt lite för dig :).

    Jag har för mig vi betalade 900:- för att vara med. Om jag tittar i analytics så ligger det på ca: 7 % av all hänvisningstrafik sen vi började med dom. Det har gett oss 14 st ordrar och det är långt över de 900:- vi betalade. Så jag är inte alls besviken eller ångrar att vi gått med.

    Det är ju bra siffror.

    Tack för informationen.

    /Per

Visar 3 inlägg - 11 till 13 (av 13 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.