Plus Forum E-handelsforumet Logistik Pacsoft online

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97668
    Borje
    Deltagare

    Hej,

    Har precis börjat använda Pacsoft Online. Måste man använda etiketter eller kan man skriva ut på papper och tejpa fast på paketen?

    /B

    #139506
    Rob
    Deltagare

    Jag har gjort så några gånger när jag varit tillfälligt utan etiketter, och posten har inte sagt något. Det är nog helt okej, men lite bökigare för dig själv.

    #139507
    FredrikGust
    Deltagare

    @Borje 38177 wrote:

    Har precis börjat använda Pacsoft Online. Måste man använda etiketter eller kan man skriva ut på papper och tejpa fast på paketen?

    Jag frågade posten om detta en gång och de sa att man kan skriva ut på vanligt papper och tejpa dit bara man ser till att etiketten sitter ordentligt.

    #139508
    Jimmys
    Deltagare

    @Borje 38177 wrote:

    Hej,

    Har precis börjat använda Pacsoft Online. Måste man använda etiketter eller kan man skriva ut på papper och tejpa fast på paketen?

    /B

    Japp, antingen tejpa fast dem eller lägga dem i en plastficka…

    #139509
    Rikard
    Deltagare

    Ja, inga problem. Se till att printa på en laserskrivare och inte en bläckstråle. Skriver du med laser så blir texten beständig medan bläckutskrift kommer gå åt skogen om det regnar på paketet eller kommer i kontakt med fukt och då kommer paketet aldrig komma fram oavsett plastficka.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.