Hej, har inte kört LiveAgent själv men vi har några kunder som kört kombinationen chatt och helpdesk, och de verkar nöjda. Vi använder oss av Zendesk (http://www.zendesk.com) och LiveChat (http://www.livechat.se) i det vi levererar och det fungerar jättebra.
Har du tittat på kombinationen Freshdesk och Freshchat? Freshchat är det senaste inom chatt och en sk. messenger funktion, dvs man kan chatta asynkront (till skillnad från en reguljär livechatt där man måste vara inloggade samtidigt).
Jag ska för ordningens skull tillägga att jag är part i målet då jag jobbar för Freshworks partner här i Sverige. Produkterna finns på svenska och vi erbjuder även svensk support.
Jag använde Liveagent under ca 12 månader men avslutade tjänsten i våras. De hade konstant problem med deras app (vilket var en viktig funktion för mig för att slippa vara “låst” vid datorn) och ibland buggade även tjänsten på webbläsaren på datorn.
Jag använde Liveagent under ca 12 månader men avslutade tjänsten i våras. De hade konstant problem med deras app (vilket var en viktig funktion för mig för att slippa vara “låst” vid datorn) och ibland buggade även tjänsten på webbläsaren på datorn.
Tack för svar!
Vad synd att det var så mycket problem, hade hoppats de skulle vara bra 😎 Har du hittat någon annan efter detta som var bättre?