Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Märkeskeps grossist

Etiketter: ,

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102719
    pisod
    Deltagare

    Hej

    Jag håller på att starta upp en webshop som ska sälja kepsar. Har inga problem att hitta olika märken som jag vill ha och har börjat kontakta dem. Dock säger de flesta att de först vill veta vilka andra märken som jag säljer och då blir det lite moment 22.

    Är det någon som har tips på någon bra grossist av märkes kepsar? Och då menar jag inte blanka/obrandade utan märken som New Era, Dope, Puma eller liknande?

    En relaterad fråga är om det är någon som har någon erfarenhet av http://www.zentrada.eu? Någon som har handlat via dem?

    Tack på förhand
    Pierre

    #178552
    SandL
    Deltagare

    Teoretiskt handlar det om att etablerade märken vill ha koll vart deras produkter säljs, vilka andra ska de konkurrera mot. Inget konstigt med det, sker ofta inom agenturbranchen. För dig gäller det att vara fräck eller ärlig. Hittar du inget negativt om zentrade, då är det väl bara att testköpa några produkter, en eller flera småordrar, hur allt med beställning, kontakt, leverans mm funkar.

    #178554
    Runns.se
    Deltagare

    Kolla bara upp så att det är officiella produkter och inte kopior för då kan det bli dyrt i slutändan :-)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.