Plus Forum E-handelsforumet Logistik Fraktlösningar till utlandet

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104826
    NobleWatches
    Deltagare

    God eftermiddag till er alla!

    Jag driver för tillfället en e-handel där jag säljer mina produkter till privatpersoner inom Sverige. Nu är jag intresserad av att erbjuda mina produkter även till andra länder, främst Australien, Kanada, UK och US.

    Tidigare har jag sökt efter tjänster som erbjuder fraktlösningar till bra priser, men har trots detta inte hittat någon tjänst som tar mindre än ca 300kr per frakt till exempelvis USA. Paketen jag skickar är av måtten 20 x 10 x 7 cm.

    Finns det någon mindre e-handlare här som har erfarenhet av att skicka paket utomlands, främst till de ovannämnda länderna, och kan tipsa mig om prisvärda tjänster?

    Värt att tillägga är att produkterna jag säljer har ett pris mellan 799-999kr, därför är det ovärt att ta runt 300kr per frakt, ännu mindre att erbjuda det som gratis frakt.

    Skulle vara intressant att höra vad för slags priser ni andra betalar för utomlandsfrakten.

    Tack!

    #185746

    @NobleWatches

    Hej!

    300:- låter lite väl saftigt.
    Men fraktlösningar finns det gott om, det gäller bara att hitta dom.
    Slå en signal till oss på Asendia Nordic. Övertygad om att vi kan hjälpa dig.
    Tel: 08-546 200 13 så kommer du direkt till mig.

    Alt. såg kollar du upp oss via hemsidan först:
    http://www.asendia.se

    #186716
    Link Logistics
    Deltagare

    Hej,

    Detta är förmodligen för sent svar, men vi på Link Logistics är Nordens största broker inom kurir och frakt så vi kan lätta hjälpa dig att sänka dina kostnader.

    Hör av dig till mig på fjo@linklog.se eller 0733-339771.

    Mvh
    Fredrik Jörgensen, Sales Manager

    #186757
    jadsal
    Deltagare

    @NobleWatches 92798 wrote:

    God eftermiddag till er alla!

    Jag driver för tillfället en e-handel där jag säljer mina produkter till privatpersoner inom Sverige. Nu är jag intresserad av att erbjuda mina produkter även till andra länder, främst Australien, Kanada, UK och US.

    Tidigare har jag sökt efter tjänster som erbjuder fraktlösningar till bra priser, men har trots detta inte hittat någon tjänst som tar mindre än ca 300kr per frakt till exempelvis USA. Paketen jag skickar är av måtten 20 x 10 x 7 cm.

    Finns det någon mindre e-handlare här som har erfarenhet av att skicka paket utomlands, främst till de ovannämnda länderna, och kan tipsa mig om prisvärda tjänster?

    Värt att tillägga är att produkterna jag säljer har ett pris mellan 799-999kr, därför är det ovärt att ta runt 300kr per frakt, ännu mindre att erbjuda det som gratis frakt.

    Skulle vara intressant att höra vad för slags priser ni andra betalar för utomlandsfrakten.

    Tack!

    Tja! Med oss kan du skicka för cirka 200 sek ink dmt till bland annat USA.
    Mer info och prisexempel: Skicka paket billigt med Transportdeal.se

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.